Onko teitä purrut punkki?

Itse vasta irrotin punkin nilkastani,oli nin 0,5cm pituutta..Elävänä sain pois,oli kyllä aika kovasti kiinne.

Avainsanat: punkin purema

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:16

eipä ole punkki vielä purrut ja toivottavasti ei purekkaan, kun tuntuu olevan nykyään vaarallisin otus tässä maassa. pelottaa ne taudit joita punkit levittää :(

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 14:05

kerran kesällä Nauvossa mökillä oli reiteeni iskeytynyt punkki, kiljuin kauhusta. mutta kaverini sai pyöriteltyä sen pois, eikä onneksi punaista rengasta eikä muutakaan vaivaa sitten jälkeenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:13

ONpahan se punkkikin päässy pureksimaan, mutta olen selvinnyt pahemmiölta sairauksilta, tai en tiedä !
Kesällä on kaikenlaisia mönkijöitä ja tönkijöitä luonnossa, jotka pistelee ja pureskelee !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:30

Ei vielä tähän päivään mennessä ja olen varustautunut punkkipihdeillä. Ovat sitten kätevät sillä kissasta ja koirasta olen punkkeja poistanut sekä joskus aikoinaan terv.keskukseen tulleeltä potilaalta selästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:52

Meillä ihmisiin ei ole ötökkä iskenyt, mutta aikanaan jokaisesta koiraotuksesta otin useammankin punkin irti.Aina ne ehtivät ennen ötökkätorjuntaa aloittaa ekat hyökkäyksensä...Onneksi tämä pieni Peto vielä puremalta säästynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 15:36

Pikkusena niitä pomin pois. Mutta en ole huomanut mitään tulleen niistä.Ei edes tiesetty niitä vaaraksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 17:42

Lapsena joskus punkki minuun päässyt käsiksi, luin juuri ystävästäni joka ilmoitti että hän löysi tänään punkin mahastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 18:43

Josku 1963 perskannikkaan ja teki pikeää, Naapurin rouva mäntysyovalla hieroi sen irti ja ei mitään jälkikaukuja tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 20:19

Lapsena oli yksi punkki, jonka sisareni otti pois. Koirallani on ollut tänä kesänä 3 punkkia, viime kesänä ei ollut kuin yksi, kun käytti punkkipantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 20:33

Ei ole ihoni kelvannut edes hyttysille, satikka sitten punkeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 21:59

Marjareissuilla olen onnistunut muutaman punkin saamaan, punkkipihdeillä olen kätevästi saanut ne poistettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 07:25

Onneksi ei ole punkkipuruut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:39

Onneksi ei ole. Sunnuntaina kävelin 1 1/2 tuntia sieniä metsästäen. Jonnin verran tuli sieniä, yksi hirvikärpänen mutta ei yhtään punkkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 19:10

Ei onneksi, kissassa on useita ollut.