Oletteko käyneet tutustumassa Napsun matkavinkkeihin?

Anonyymi siellä kertoilee miten saastaisissa lutikanpesissä ovat joutuneet lomallaan asumaan. Mahtaako tuo anonyymi olla sama kuin moderaattori?

Avainsanat: matkavinkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 13:16

No meitä o n niin moneksi ja kun on anonyymeistä kese en ota heitä vakavasti!
Kylläkin on monessa paikassa toivomisen varaa varmastikin. Kaikki on siitä kiinni millaisen luukun olet itsellesi ostanut! Ei pidä valittaa, jos joutuu puutteelliseen ja likaiseen luukkuun vähällä rahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 13:22

Sulkis puhuu asiaa...
Kun ottaa selvää paikasta, minne on menossa ja tutkii hotellin tiedot, jota on varaamassa,ei ylläreitä pitäisi tulla. Mukavia on kaikki matkat toistaiseksi olleet !

Olen niitä matkavinkkejä lueskellut ja itsekin joitakin kirjoitellut....Ihmiset kokee asiat niin eri tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:02

En ole tutustunut. Täytyypä korjata puute.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:03

Joskus jotain lueskellut, mutta näin kesäisin ei ole aikaa istuskella tietsikan äärellä kovin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 17:49

Joskus on tullut katseltua... mutta nyt taas vähään aikaan ei ole siihen mieltä kun en ole mihinkään nyt menossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 18:48

Olen aikoinaan ollut vuonna 65 Kööpenhaminassa torakka pesässä. Mutta ovat nuisto vain nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 20:15

En ole lueskellut matkavinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 22:01

Silloin tällöin tulee lukaistua.....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:23

eipä nuo matkavinkit ole tulleet ajankohtaisiksi, muuten kun että kreikkalaiset eivät kuulemma tykkää suomalaisista yhtään nykyään, tuli se urpilaisen vakuus kalliiksi matkailijalle :( tarjoilevat kuulemma viimeiseksi, antavat väärin takaisin, ties mitä tekevät ruualle, toivottavasti oli vain huono pila tuo uutinen, en kuitenkaan lähde kreikkaan tänä syksynä vaikka se olikin suunnitelmissa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 07:27

En ole lueskellut, mutta nyt syksynsaavuttua saatan käydä lueskelemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:27

silloin talloin niita luen,thaimaasta ja naapurivaltioista,hyvia kuvia ja kokemuksia on monella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 21:19

En ole lueskellut,mutta ANONYYMI - mielipiteisiin en perustaisi,helpompi puskan takaa huudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 14:41

Alkukesästä löysin nuo matkavinkit. Kyllähän majoituksia löytyy maalmalla jos jonkinlaista, mitään hirvittävää yllätystä ei ole itselle sattunut.
Ihme että kirjoitetaan anonyymina...
Onhan siellä kehujakin, jopa bussejakin kehutaan... en tosin lukenut vinkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 19:06

Välillä lukaisen, jos olen jonnekin lähdössä ja saattuu kirjoitus olemaan kohteesta. Muuten harvemmin. Miksiköhän muuten pitää anonyyminä esiintyä? Aika hassua.