Seuraatteko edes sivusilmällä alkanutta presidenttipeliä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 18:01

Ei voi välttää, vaikkei aktiivisesti seuraisikaan. Saas nähdä saadaanko tuoretta verta kehiin, kovin on vanhaksi kaluttuja "luita" nyt tarjolla.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 12:47

Eipä sitä voi mitenkään sivuuttaa, lehdet ovat pullollaan pressajuttuja ja tämä on vasta alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:52

Jörski-Paavo taisi taas hypätä kansan silmille, Revonreiän kautta joka on 70-luvulla antamani nimi "tiiviille".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:21

Eiköhän noita kandinaattia tule vielä kapallinen lisää ja sitten voi alkaa seurailemaan , kun alkaa ne keskustelut ja kiistelyt niiden välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:29

Ei siitä voi välttyäkään, kun jokaisessa tiedotusvälineessä sitä jatkuvasti toitotetaan.
Tuonkin uutisoinnin alle "haudataan" todellisia ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:08

Pakostihan sitä seuraa ainakin sillä sivusilmällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:23

Sivusilmällä joo. Läpinäkyvää pelaamista. Lipponenkin on nyt hyvä ottaa mukaan, kun ei ole politiikassa itseään vähään aikaan ryvettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 17:58

Väkisin noita kuulee uutisista ja lehdistä, ei voi olla kuulematta tai näkemättä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 18:56

Paavo, se sieltä nahkurin orsilta laittoi itsenä peliin ja nyt on seurattava tiiviisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:38

saulia pidetään varmana, mutta samalla toivotaan että tulisi vastusta, minäkin toivon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 07:36

Kyllä vähintäänkin Puavo pitää pelin kuumana :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:22

Eipä ole tullut seurattua, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän Lipposen lähteneen leikkiin mukaan, kun on niin pyydetty ja Paavohan on ihmisystävällinen persoona. Nyt selvisi sitten sekin, miksi hän niin muikeasti hymyili tullessaan ratikkaan Museon pysäkiltä. Halusi antaa itsestään entistä leppoisamman kuvan - silloin kyllä mietin, että olikohan lääkitys kohdallaan - Helsingissä kun ei ole tapana hymyillä itsekseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 21:22

Seuraan aikanaan,nyt vain uutisista kuulen,aikamoinen ikähaitari,jos Kiviniemi ryhtyy leikkiin mukaan<ei tarkoita sitä,että jompikumpi olis mun mieleinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:03

Ihmettelen vaan sitä kun kaikki on nykyään jotain peliä - ja pellejä ilmaantuu aina kun on kyse peleistä!! Mooseskin yrittää esittää jotain ihmisten ystävää - ennen haukkui kaikki pataluhaksi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:35

En seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:38

Seuraan.