Hassua.Kun täällä kysyy jotakin,oletetaan, että se henk. kohtaisesti koskee kysyjää.Eikö yleisesti vain voi kysyä jotain?

Näin minä välillä teen :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 11:46

Napsussahan on siistiä sananvaihtoa, muuta suomi24 sivulla jos kysyy jotain, niin suurin osa vastauksista on pelkkää pottuilua. Mistä ihmeestä niitä kaikkitietäviä näsäviisaita oikein sinne sikiää.

Kysyjän kommentti

Kyllä niitä näyttää täälläkin muutama olevan...Mutta ovat oma kastinsa.Antaa heidän räksyttää.Kiitos vastauksista : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 11:30

Eikä voi vastata etteikö kysyjä ota sitä nokkiinsa. heh,heh????
(yli 70v. kokemuksen syvällä rinta äänellä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 11:30

Ei kysymyksillä sinäänsä väliä onko henkilökohtaista tai ei..
Mutta moniin kyllä vastaan henkilökohtaisella vastauksella, on siten helpompaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 11:32

kunhan kysyjä pysyy Napsun sääntöjen rajoissa.
onhan yleisiä kysymyksiä ja henkilökohtaisia kysymyksiä,
vastaajienkin pitäisi pysyä Napsun sääntöjen rajoissa , loukkaamatta tahallisesti kysyjää ja olemalla normaalin kohtelias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:08

Osa kysymyksistä on selvästi henkilökohtaisia, mutta ei kaikki. Joskus tietysti käy niin, että kun kyselee jotain aika yleisluonteista asiaa, niin moni vastaaja olettaa asian liittyvän suoraan kysyjään omaan elämään, mutta ei kai siitäkään suurta vahinkoa tul.e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:40

Tiukkapipoisille ei ehkä tämäkään palsta ole paras mahdollinen, jos jostakin vastauksesta nokkiinsa ottaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:26

Toiset olettaa ja toiset ei.
Kysyä voi mitä vaan ja vastata voi mitä lystää.
Antaa hevosen murehtia näitäkin asioita, koska sillä on iso pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:18

Ihan voi kysellä mitä vaan ja ainakin itse ymmärrän etteivät kaikki kysymykset ole henkilökohtaisia, ei läheskään. Itse kyselen mitä milloinkin sattuu, ajankohtaista, joskus henk.kohtaista joskus ihan yleisiä asioita. Ei kannata vetää tiukkaa pipoa päähän. Varsinkaan näin kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 19:10

Yli 70 vuoden rinta äänellä voin minäkin vastata,,ett ainahan täällä saisi olla nokka solmussa
jos joka lauseesta turpiinsa ottaisi.
Kyllä saan nokkiinikin ottaa jos katson sen tarpelliseksi ja onhan meillä erllainen vastaustyyli,
tuntuu kun joskus ei voi kun olla nokkiinsa ottamassa, vai onko se yli 70 tauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 21:55

Mä ainakin kyselen kaikkee sellastakin mikä ei liity suoranaisesti mun elämään. Ihan vaan uteliaisuutta-tai tyhmyyttäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 22:43

Jotenkin tuntuu siltä, että täällä kysytään ihan vain kysymisen ilosta, sillä googlelta saisi kyllä vastauksen useimpiin kysymyksiin ilman Napsuakin. Mutta ihan sama, en itse ainakaan vastaa sellaisiin kysymyksiin, joihin vastaus löytyy googlettamalla. Mutta onhan sitten paljon sellaisiakin kysymyksiä, joissa kysytään mielipidettä tai kannanottoa kiperiin tilanteisiin. Ja ajankulauahan se on kysyminen ja vastaaminenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:56

kai sitä kuvittelee että kysyjää kiinnostaa vastaukset ja miksi ne kiinnostaisivat jos kyselee mitä sattuu ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 20:12

Minua ei mikään haittaa eikä vaivaa, Välillä on henk kohtaisia kysymyksiä ihan selvästi ja sitten ei .Mutta joskus kieltämättä näin on. mutta älä anna sen häiritä. Ehkä ei tule luettua tarpeeksi hitaasti.
Joku siinä vaan on. Mutta ei turpaa ruttuun. Kaikki muuten katoo. Olen minä ainakin kirjoituksen ja koneen alkutaipaleella.Ei anneta häiritä. Hyvä että toit julki . Luen paremmin kysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:31

Näin on ollut kautta aikojen. Itse allekirjoittanutkin on kysynyt n. niinkuin yleisesti, mutta vastaus on ollut henk.kohtaiseen kýssäriin. Ahdasmielisyyskö vai mikä lie sitten syynä. Itse olen pyrkinyt ottamaan yleisesti, ellei kyssäristä selvästi käy ilmi, että se koskee itse kysyjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:35

Kysyä voi mitä vain. Ihan mitä mieleen juolahtaa, niin minäkin olen tehnyt. Ja niin tulen tekemään. Kysyn harvoin mitä oikeasti tahtoisin tietää. Mut ei sinänsä ei se minua haittaa, mutta olen huomannut saman jutun kuin sinäkin, usein kysymys yhdistetään kysyjään. Näinhän se ei aina ole. Itse kysyn mitä sylki suuhun tuo.