Milloin viimeeksi kiitit puolisoasi / kumppaniasi jostakin?Teetkö sitä liian harvoin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:58

valitettavasti liian harvoin kun näin pysähtyy asiaa miettimään, ehkäpä tässä olisi kunnostautumisen paikka ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 11:29

Taitaa tulla kyllä harvoin kiitettyä, voisi tuon useimminkin tehdä..
Kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 11:38

viimeksi tänä aamuna jostain pikkuasiasta muistin sanoa kiitos.
yleensä kumppani kiittelee liiankin kanssa,
koska hän joutuu ottamaan apuani vastaan päivänmittaan joskus jopa hermojani raastavan usein ;-D
kun muka itselläni olisi jotain tärkeämpää tehtävää juuri sillähetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:09

Tänä aamuna kiitin, kun hän valmisti aamiaisen ja haki minulle vielä santsikupin kahviakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:28

Eleillä ja teoilla kiittelen,joskus sanallisestikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:38

Siis kenen puolisoa, ei ole sellaista :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:25

Kyllä minulta tuollaisia kiittelyn taipumuksia löytyy. Toisinaan tuntuu siltä, että liiankin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:31

No tuleepa aina silloin tällöin tuotua kimppu kukkia ja samalla kiiteltyä kumppania!
Ihan mukava juttu, ehkä pieni lahja tai ravintolaan syömään vientikin on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:19

Koetan muistaa kiittää ja ainakin usein ajattelen kiitollisella mielellä. Ehkäpä tuo elämäntoveri sen vaistoaa ja tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 19:03

Kiitän ystävääni , joka päivisin auttaa minua hyvin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:30

Tänään ja sitä edellisen kerran eilen. Perheessämme on tapana kiitellä, kun toinen näkee vaivaa puolestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 20:15

Kyllä joka päivä. Tulee otettua kädellä niskantakaa kiinni ja pusittava. Tänää pyysin vesileikkiin.Jos ei eläissään niin koskas sitten.Olemme läheiset ja rakkaat toisillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 14:58

Viimeksi kiitin miestäni eilen, kyllä meillä kiitetään, se on tapa. Vaivannäkö ansaitsee kiitoksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:28

Tänään hiljaa mielessäni. Kiitos että teit jälleen tämän minulle! Sain hänet jälleen kiinni isosta valheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:29

En muista, liian harvoin. Täytyypä kiittää häntä useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 14:11

Silloin, tällöin ja toisinaan, useammin tietysti voisi kiitellä. Tuntuuhan se kiitos itsestäkin kivalle, kun sellaisen saa vastaanottaa.