Auttaako masennukseen?

www.iltasanomat.fi/terveys/m...78018.html

Avainsanat: valopää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 11:01

Tekee entistä masentuneemmaksi kun huomaa että rahat meni humbuukkiin!
Ja oppineet kaivaa takataskustaan seuraavan...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 08:19

olen joskus aiemmin lukenut tuosta keksinnöstä. mutta jos jollekkin helpotusta tuo niin on ainakin parempi vaihtoehto ehkäpä, kuin työntää palava kynttilä korvaansa
;-D
olin taannoin Inarissa töissä parivuotta, en ehtinyt siinä ajassa kärsiä kaamosmasennuksesta, enemmänkin siitä että kesäisin oli aurinko ylhäällä yötäpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 09:18

Jospa sitten auttaa, kun viisaat kerran niin sanoo...Mutta itse olen hieman skeptinen moiseen keksintöön....Kaamosmasennukseen taatusti monta muuta inhimillisempää ja järjeenkäypää torjumiskeinoa, kuin nuo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 11:27

Eipä oikein ihan hevillä usko auttaako, mutta rahat tuo vempain kyllä lompsasta vie..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:11

Toivottavasti auttaa, olisihan se aika mullistavaa, jos tuo menetelmä todella toimisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:36

Kaikkea sitä keksitään, ensimmäisen kerran kuulin moisista korvalampuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:36

Minusta silmät on katselua ja korvat kuuntelua varten.
En usko moiseen tutkimukseen ja vähemmän vielä kun on Oulussa tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 16:05

Olisihan tuo jymy uutinen jos niin kävisi.Ei huono ollenkaan, niinpaljon masentuneita ihmisä.Aika näyttää kuka käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:37

Jos kerran noin on tutkittu juttu, niin voihan tuo toimiakin. Kaikkea ne oululaiset keksii - ai niin, siellähän on se Suomen innovatiivisin yliopisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:25

Odotelleenpa kaikessa rauhassa: kohta terveyskaupat myyvät noita sopuisaan hintaan hyväuskoisille ihmisille. Hitaimmat ostavat ne sitten muutamalla eurolla halpahallista. Ja oikein nuukat työntää niistä viimevuotista puoliksi palaneista joululedvaloista lamput korviinsa. Ja voi miten iloisia ja pirteitä kansalaisistamme tuleekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:27

En tiedä, positiivinen ajattelu antaa parhaat voimavarat.