Oletko koskaan ottanut selvää testein, mikä on henkinen ikäsi? Erosiko kovasti virallisesta luvusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 06:21

Testin olen tehnyt, ja puolta nuoremman tuloksen sain. Kun saisi vuodet vain pois. Toiveajattelua...

Kysyjän kommentti

Taitaa olla näin melkein kaikilla, että nuorempi se henkinen ikä...Humpuukkia joo,mutta hauska testi silti.Sain muutamat naurut itsellenikin, kun testiä tein.Ikä 28vee :)) Eikä ihan vastaa oikeaa ikää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 18:55

Japp ja eroa oli niin paljon ,ettei voisi uskoakaan, eli 40 vuotta nuorempi testin mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 19:45

En ole testannut, mutta itseni tietäen olen henkiseltä iältäni jo siinä iässä, että toinen jalka on haudassa. Sydämen ikä olisi kiva testata - sekin taitaa jo kohta viettää isohkoja pyöreitä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 20:54

Jeps, testattu on, olin 15 vuotta nuorempi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 21:55

Joo olen olen yli 10 vuotta sen mukaan nuorempi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 22:14

Mikäs se linkki olikaan, kun en ole vielä ko. testiä tehnyt.

Lisätty: 13.08.2011 - 14:13

Kiitos Palisanteri linkistä. No jo, miun henkinen ikäni on 29 v. Pitäiskö nyt olla iloinen vai surullinen, taputanko käsiäni? Joo, tat, tap.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 22:27

Aikanaan tein testin..olen yllättävän nuori..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 22:52

En ole testiä tehnyt. Antakaahan linkki, päästään kokeileen.En tienny sellaisesta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 22:58

En ole vielä syntynytkään, hurraaa ;-) pannaan uusiksi alusta saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.08.2011 - 01:30

voi voi, testiä tehdessäni ilmeni että olen vielä vanhempi kuin olen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 06:32

kaikenlaisia testejä mm. tällä sivustolla:
www.testimaa.com/testit.php

yli puolet nuorempi kuin oikea ikä, pitäisikö huolestua ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 06:58

Suotta tuon testimaan testin näköjään näpyttelin? Estin evästeet alussa ei antanut mitään ulos, piti kaiken tiedon itsellään, Minulla on hyvä tietokone. eiks je?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 08:20

minä olin muistaakseni vähän oikeaa ikääni vanhempi??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:19

Olen testannut ja henkinen ikäsi on kymmenkunta vuotta vähemmän kuin todellinen ikäni. Johtui varmaan mm. niistä kysymykistä joissa kyseltiin milloin viimeksi olet tehnyt kuperkeikkoja ja tilannut puhelimen soittoääniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:26

Testattu on ja humpuukiksi testit havaittu.
Yksi kerta minulle riitti. Vireen tuntee ilman testaustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:42

Olen tehnyt ja olen huomattavasti ikäistäni nuorempi - sen kyllä tiesin ilman testiäkin.