Pariskunta kuljettaa olutta juovan lemmikkinsä autolla baariin?

Etupenkki varattu biisonille... www.youtube.com/watch?featur...m8JkC_QDQ4

Avainsanat: taitais tulla halvemmaksi ostaa tynnyri kotiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 12:25

Maan päällä ei saa kuin isännät ja tuollaiset sonnit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 13:29

Hulluja on monenlaisia ! Jos tullaisen biisonin pitää juottaa humalaan oluella, niin miten sen saa kotiin taas kuljetettua, on varmaankin aika riehakas kännissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 14:26

Meneeköhän tämä jo jonnekin eläinrääkkäyksen puolelle? Hulluja nuo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 15:00

Kyllä ihme juttuja on maailmalla. Ei muuta voi sanoa. KYllä hyppäsi ihan sovinnolla auton kyytiin. On siinäkin harjoiteltu eräänkin kerran. Kaikki kesyyntyy.
Muistui lapsuus mieleen ollessanai korkeasaaressa. Siellä tuli aidan viereen biisoni, joka irvisti minulle ,silloin pelästyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 15:00

Kun Jumala jakoi järkeä ihmiille hän aivasti ja näin järjen muruset levittäytyivät epätasaisesti ympäri maapalloa. Vähiten sitä saivat Amerikkalaiset. Tästä johtuu, että he tuon tuostakin sortuvat tekemään mitä tyhminpiä tempauksia ja näkevät eläimetkin ihmiinä joita pitää juottaa, syötää, pukea, asuttaa ja kuljetella kuin ihmisiä Toinen teoria Amerikkalaisten tyhmyyden synnystä on se, että maailman kehittyessä nykyiselleen heidän esi-isikseen on valikoitunut maailman väestöstä se osa joka on t uteliasta ja uskaliasta, mutta älyltää varsin köyhää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 15:53

Jenkit on idiootti kansaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 16:39

Tuo janjaan vastaus on niin hyvä, että peesaan häntä ja olen juuri samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 16:56

Eikähän tuota järkeä ole tasaisesti paikalle olleille jaettu, jotkut vain käyttää viisaimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 21:53

Hullu maailma ei voi kun sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.08.2011 - 01:33

minäkin peesaan janjaata paitsi sen jumalan osalta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:18

Sillä lailla. Seuraavaksi oluelle kuskataan varmaan lapset ja pahasti dementoituneet mummot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:19

Jopas jotakin.