Miten tämä napsu tuntuu nykyyään niin oudolta ja hiljaselta paikalta? Välillä tutuu että tämä ei olsi sama vaha napsu.mikä tällä

on oikein muuttunut niin paljon?

Avainsanat: jotenkin napsu muuttunut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 10:06

Ei minusta ole sen kummemmin muuttunut..kesäistä hiljaiseloa vain ja uusia napsulaisia tullut mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 10:20

Sen aikaa minkä olen napsutellut, niin mukavaahan täällä on "töristä" :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:24

Kyllä tämä taas vilkastuu, kun ilmat viilenevät ja syksy näyttää voimansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:39

Ootetaan kunhan kaikki palaavat suvisilta reissuiltaan ja löytävät läppärin nurkastaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:55

Kyllähän täällä aina joko omaksi tai toisen iloksi joku on.
Minäkin olen odotellut taukopaikkaa. mutta vaatii niin monet seulat, ennenkö selviää saanko sen.
Mennään vain samaa tahtia hiljaa hyssytellen ,kukin tatonsa ja voimiesa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 11:02

Kesä vaan on hiljaisempaa aikaa monet matkoilla mökeillä ym. muualla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 11:25

Kesäiset kiireet lienee myös napsulaisilla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 12:25

Kesälomaa myös napuilusta pitää meistä varmasti itse kukin. Se on mielestäni kivaa, että mukaan on tullut kuitenkin uusiakin napsuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 15:03

Ei tämä nyt niin hiljaiselta tuntunut. Muutamassa päivässä oli kertynyt 8 sivua vastattavaa. Uusia on tullut ja anonyymit pistää kyssäriä ihan solkenaan.
Vaikka noita vakkareita puuttuukin aika paljon. Kissanainen on tainnut kadota kokonaan, samoin melkein kaimansa - kissaäiti on paljon poissa pitkiä jaksoja sekä moni muukin. Luen itseni samaan ryhmään. Varmasti tämä kesä pitää itse kunkin ulkona mieluummin kuin täällä koneen ääressä. Ja kohta alkaa syystyöt. Mutta kunhan taas talvipimeät koittavat, niin eiköhän tila normalisoidu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 15:08

Pysyy hiljaisemmatkin mukana. Ei niin villistä menosta enään jaksa olla kiinnostunutkaan.On ulkona niin paljon tekemistä. Justiin mehuja kellariin valmistin toistasataa pulloa. Viinimarjoista vielä karviaisia pitäisi kerätä. Sitten ne huolet pois. Aika kuluu että ei perässä pysy.Olihan täällä ennen paljon. Kai ne kyllästyy ja vaihtaa kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 16:48

Allekirjoittanut yrittää vierailla päivittäin, mutta pieni Peto koiranpentu vie ison osan vapaa ajasta :) Ja nyt 2 viikkoa vielä lomaa pukkaa päälle.Sekä se odotettu Pietarin reissu...Saatte sitten kuvia nähtäväksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 23:17

Minulla ei ole ollut aikaa istua jatkuvasti napsun ääressä..Olen joutunut hoitamaan kaikki pihatyöt ja taloon kuuluvat asiat..koska mieheni on töykyvytön selkäleikkausten takia..että oln saanut olla kesäleskenä..
Toivon mukaan vielä apua löytyy miehelleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:22

Kesäaika on kummallisuuksia täynnä. Näin oloneuvoksellakin kiirettä pitää.
Kunhan kotimaisemiin muutellaan, niin aikaa on enemmän napsutteluun.
Onhan siinä sitten kysemistä ja vastailemista kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:15

Jos se on tämä kesä aika. Ihmiset eivät jaksa olla paljoa koneella. Kun ilmatkin ovat tänä kesänä suosineet. Onhan noita uusia napsuttelijoitakin jo mukaan tullut.