Onko teillä ollut perhosia?

Meillä on käynyt; jumppis2.kuvat.fi/kuvat/perhosia/

Avainsanat: räpsäyksiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 10:43

Kyllähän sulla on hyvät perhoset kuvina, minä kylläkin kayn tuolla kaupungilla katselemassa kaiken sukuisia perhosia, joita kulkee ja liitelee erinevissä asuissa!
Tänä kesänä on kyllä ollut luonnossa aika paljon erilaisia perhosia, en vain ole ollut oikein innokas kuvaaja tänä kesänä!

Kysyjän kommentti

minulla on kaupunki kaakana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 09:24

Kauniita kuvia, kiitos tulin iloiseksi.Tosi hyviä otoksia.Meillä perhosia kaikkein eniten voikukka aikaan. Nyt kun en viljele kukkia ansareissa, sieltäkin perhoset kadonneet ,Syksyisin oli siellä tavallisesti satoja jos tuhansia perhosia kun on lämmin leuto ja pieni tuulen henkäys. Siellä näin paljon eläviä perhosia.Kukkia oli yli 10000 ja tuntui että melkein jokaisessa kukassa ja useampiki, vieläpä samassa kukassa tai oksassa.En enään ole sellaisia määriä nähnyt. Se oli elämys aina meille.Ihmeteltiin mistä tulivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:08

Kauniit kuvat sinulla perhosista. Kyllä meidän pihastakin noita löytyy ja mukava seurata, mutta ei ole niin hienoa kameraa, että saisi kunnollisia kuvia.
Ps...enkä taida uskaltaa enää niitä kuvia Keiteleeltä laittaa, vai mitä Jumppis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:19

Hienon hienoja kuvia :) eipä ole kovin paljon perhosia näkynyt, joskus näkyy niityllä kulkiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:49

Harvinaisen vähän olen perhosia tänä kesänä nähnyt, joten kiitos kuvista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:59

Kiitos kuvista, on minulla sisällekin tullut perhonen ja päivänä jona siskoni tuhka ripoteltiin
hänen synytmäpitäjänsä mökin rantaan, minulla oli lensi valkoinen perhonen sisälle ja oli koko ajan täällä,
Kun tulin kotiin perhonenkin hävisi oli minua lohduttamassa, elävä lähetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 11:37

vatsassakin joskus perhosia;-D
mutta luonnossa niitä vähemmän näkynyt, eilen suruvaippa ja neitoperhonen liihottelivat vaan ei ollut kameraa mukana.
hienoja "räpsäyksiä" Sinulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 12:24

Hienot on sun perhoset. Meillä päin niitä on tänä kevänä ollut jostain syystä tavallista vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 14:53

Mukava kokoelma :) Kyllähän noita katselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 00:04

Kiitos kauniista perhosten kuvista,oli kiva katsella.Ei ole paljon käynyt minua perhoset katselemassa...olisihan niitä mielellään katsellut,kun on ollut yksin koko kesän..kesäleskenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:19

On siinä oivan näköisiä otuksia.

En minä perhosista oikein mitään ymmärrä, kunhan niitä ilokseni katselen.

Yöperhosen joskus olen kiinni saanut.
Sekin aika on jo taakse jäänyttä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:14

Hienoja kuvia. Viimeinen kuva oli minun suosikkini, se oli kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:01

Voi taitava Jumppis!

Tiesittekös, että etenkin Amiraaliperhoset rakastavat "perhosten kiljua" 1 osa pilsneriä - siirappia ja tiraus hiivaa - sen voipi tarjoilla vaikka viili-tai jogurttipurkista ja ovat ihan villinä tähän juomaan.
Lisäksi se auttaa niitä selviämään pitkästä vaellusmatkastaan etelän lämpöön.

Amiraaleja voit bongata jopa lokakuun pulessavälissä vielä....

Lisätty: 06.09.2011 - 09:37

Huom!Obs!urgent!
Älä missään tapauksessa sulje purkkia! se saattaa possahtaa kun alkaa käymään!