miten tää lause ois suomeksi

The scientists even checked their sample was representative of India as a whole in terms of class, religion and urban and rural dwellers.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 19:10

vaikea yksittäisestä lauseesta muodostaa kokonaisuutta,
mutta sivustolla on kyse intialaisten miesten peniksen koosta ja tiedemiesten tutkimuksista:
farhaaan.tumblr.com/post/421...indian-men

vapaa käännös mahdollisesti on:
Tiedemiehet jopa tarkastivat näytteensä koskien Intiaa kokonaisuutena
luokan, uskonnon, kaupunkilais- ja maaseudun asukkaan merkityksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 17:27

Tutkijat jopa lukeneet otos oli edustava Intian kokonaisuutena kannalta luokan, uskonnon ja kaupunkien ja maaseudun asukkaat

translate.google.fi/#en|fi|T...20dwellers

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 17:28

Kondomit "liian iso" Intian miehille - tarhaaan - johon on kiinnitettävä erityisesti huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:14

Tiedemiehet jopa tarkistivat näytteet Intian kokonaisuudesta luokan, uskonnone, kaupunkilaisuuuden ja maaseudun asukkaan merkityksestä.

Mitä tuo lause sitten oikeasti tarkoittaa, onkin hankalampi juttu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:57

Heikoissa kantimissa tuo Lontoon murre - joskus siitä kyllä on hyötyäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 05:59

En osaa auttaa.