Mennään tänään kaikki Veijon Essolle kahville Timpan muistoksi! Minä ainakin menen. Tervetuloa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 19:52

Toki liityn mukaan Essolle menijöihin.En Timppaan ehtinyt oikein tutustua, mutta ilmeisen mukava kaveri tuntuu olleen.Skool!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 12:16

Kiitos vaan mutta Timppaa en tuntenut..
Mutta te jotka menette on kiva tietää että Napsulaiset muistavat tuttujaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:22

Siinähän menet: www.vesimiehet.fi/toiminta/s...ijon-esso/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:22

saakos osoitteen , jotta löytäis perille .. tai jotain neuvoo ..? carmin ,ku ei löytän esson veijoo .. eikä veijon essoo ?

Lisätty: 11.08.2011 - 12:44

jos tuos klo 14.oo juodaan kaik ip kahfeet .. ja muistellaan hetki timppaa .. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:49

Mennään vain onttopohja Oy. Timppa oli yksi mukavimmista napsulaisista täällä.
Ei koskaan mitään kettuilua, eikä nolauksia vähmmän osaavallekin.
Kerrotaan sitten miten hauskaa meillä oli muistella rehtiä kaveria.
Siinäkuns mennään sitten vain osanotto on vapaaehhtoista niin kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 14:54

Mennäänpä tietenkin Veijon Essolle.
Paikka on sama, missä Uuno Turhapurokin kävi.

Katseleppa Timppan profiilia:

www.napsu.fi/user/1923

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 15:59

Taiotaa olla pikkuisen pitkä matka täältä tulla Esson baariin, mutta olen hengessä mukana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 16:37

En ehtinyt Timppaan tutustua, mutta mahtava napsulainen mitä ilmeisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 18:27

Kyllä vaikee mennä tuonne, minkä linkin jumppis laitto, vettä ympärillä ,mutta uimalla pääsee.Olen heti valmis uimaan. Simput mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:17

Timppa oli mukava Napsukaveri, harmi kun joutui poistumaan täältä niin lopullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:56

En kiireiltäni pääse ko baariin, mutta tirautan tuossa itse päiväkahveet ja ryystän tassilta Timppaa muistellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:54

Timppa oli mukava persoona, hengessä istun kanssanne Veijo Esson nurkkapöydässä muistelemassa.