Mikä mättää,kun en saa kirjoitettua tekstiä ilta-sanomien lukijan kuva tekstiosioon?

lukijat.iltasanomat.fi/uusi/ Kuva kyllä menee.

Lisätty: 11.08.2011 - 17:47

Tiedosto meni siis perille,eli kuittaus tullut.
Jumppis:edelliskeväänä sain sen palkkion kuvalla ritariperhonen.
Ongelmana etten saa kirjoitettua tekstiä sille tarkoitettuun ruutuun.
Olisko omassa "vehkeessä"vika?

Avainsanat: lukijan kuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 10:02

Lähetin juuri omani ja perille meni. Huomasitko lähetyksen jälkeen, kun ilmoitus osaan tulee teksti: Tiedostot lähetetty??

Kysyjän kommentti

Toimii nyt,mutta ei ole mitä lähettää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 11:59

teerimäki on ryhtynyt palkkionmetsästäjäksi vai?
(Erkon konsernille en lähettele kuvia.)

Lisätty: 11.08.2011 - 22:18

1987 7-tiellä otin kuvia kun rekkakuskia irroittivat työpaikaltaan. Juttu oli Ilta-Sanomissa seuraavana päivänä ilman kuvia. Ajoin suoraan kotiin käymättä viemässä filmiä ruuhka-suomeen. Paljonkohan menetin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:21

Yritäs uudestaan on saattanut olla samaan aikaan monia lähettäjiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 14:58

Vai ei kuittasta antanut, on kyllä epäreilua kun ei tiedä onko mennyt vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 16:34

Joku hetkellinen jumi, yritä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:18

Kannattaa odotella hetki ennenkuin koettaa uudestaan. Voi olla joskus ruuhkaa tuollaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:54

Toivottavasti olet jo onnistunut.