Arvaa kuka sai töitä?

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kilpailivat siitä, kuka saa töitä. Merkkinä pidettiin, että hyppää kymmenen metrin levyisen rotkon yli, sitten saa töitä. Ensin hyppäsi norjalainen, ja putosi rotkoon. Sitten hyppäsi ruotsalainen, ja putosi myös rotkoon. Sitten hyppäsi suomalainen, ja putosi rotkoon.

Lisätty: 11.08.2011 - 17:23

Anteeksia sulkis!!!!! Tarkoitat....ja tarkoitin tietenkin RÖITÄ!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 10:49

Pelastus miehistö ja poliisi ekana ,sitten hautausurakoitsija.Sen jälkeen seurakunta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 09:42

arvaukseni:
haudankaivaja & ruumiskuski & hautaustoimisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 10:32

Raivausjoukot aivan ensimmäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:15

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen lensivät pienkoneella joka sai moottorivian. Oli hypättävä mutta oli vain kaksi laskuvarjoa. Miten tehtiin?
Ruottainen innokkaimpana hyppäs ensin, norski kyseli, miten meidän käy? Älä huoli svenssoni meni minun eväsreppu selässään, sanoi suomalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:22

Hautausurakoitsia ja pelastusyksikkö nuo saivat töitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:24

eipä kukaan .. taitavat olla vieläkin siellä rotkossa .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 14:11

Jo on porukkaa rotkossa...Kai joku salskea palomiesporukka ne sieltä ylös nostaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 15:09

Onhan raatolinnuilla syötävää vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 16:16

Jaahas minä en kyllä tiedä mitä on sellainen kuin" töitä", onko se jotain syötävää????
Edellä on kyllä annettu monia vinkkejä ja varmasti on joitakin , jotka on osunut nappiinkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 16:27

Pelastusmiehet saivat ainakin töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:21

Pappi sai töitä ja varmaan kolmeen kertaan kahvia juodakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:52

Yläkerran ukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:14

Edellisten lisäksi lienee "töitä" saaneet raadonsyöjät....