Mikä on Vattulan uusin ja mahtavin yökerho jota kansansuussa kutsutaan lihatiskiksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2011 - 18:00

Olen kuullut kerrottavan, että Helsingin Vanhan Kellarissa oli lihatiski ja olipa siellä myös orvokkipenkki.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 09:22

no lienee tätä nykyä ollee sokos vantaa lihatiskeineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:31

Ei aavistustakaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:50

Nightclub Fennica on Vattulan uusin ja mahtavin yökerho jota kansansuussa kutsutaan lihatiskiksi koska se on suosittu tyttöjen iskupaikka.

Lähteet:
netistä poimittua, mutta lienee tarua koko juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 10:28

Käytettyjen kodinkoneiden kierrätystä siellä Fennican lihatiskillä on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:28

Nightclub Fennica

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:39

Hampurin Reeberbahnilla on kehittyneet "varubuudenit" ja niiden lihatiskit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 15:02

Minkäs niminen se patukoiden alemyyntitiski on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 16:19

No sitten on varmaan siellä nuorta ja sitkeetä tarjolla!
Kas sinne on eksyneet myöskin nuo itänaapurin lihakarjat tyrkylle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 16:22

Nightclub Fennica on Vattulan uusin ja mahtavin yökerho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 18:25

Joku uusi "kierrätyskeskus"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 22:11

Mitäköhän tuolla tarkoittanet.Tuoretta lihaa tarjolla.Sisäfilettä hyvään kilohintaan. Kaikilla mausteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:20

Vattulasta en tiedä mutta Jyväskylässä aikoinaan ravontola Jyväshovia nimitettiin kaupungin parhaimmaksi lihatiskiksi. Kai sillä oli nakkejakin tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:48

Eiköhän niitä tarjokkaita ja haluajia löydy jokaikisin baarin ja kuppilan baarijakkaralta ja pöydistä.