Haluaisin nyt linkkejä tähän päässä olevan kasvaimen vuoksi, kortikaalinen venoosi angiooma. tämä on vain lisänä vasemman puolen

oireisiin, ensi viikolla minä saisin leikkaukseen ajan, mutta on väärä paikka leikata, vasemman jalan isovarpaan tyvinivelen suoristaminen olisi kyseessä, sairastan myelomalaciaa rinta- niskarangan osalta, jäljellä on enää 50 % kyseisiltä alueilta selkäydinkanavaa ja uusi juttu on tämä kasvain, lääkärit ovat hyviä, mutta ei minulle ole henk. koht. mitään kertoneet, moni sivuisesta Epikriistä luin tietojani.

Lisätty: 10.08.2011 - 16:35

Minulla on noin 8 lääkärin vastaanottoa tämän ja ensikuun aikana, tai tutkimuksia, hyvissä hoidoissa varmaan tulen olemaan, mutta taisi tulla nuo paperit liian aikaisin minulle ja sain itse lukea ne, itkutti pari yötä, ja vahvistuin itseni kanssa.

Avainsanat: päässä oleva kasvain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 08:45

ehkäpä kannattaa odottaa lääkärin vastaanotolle pääsyä, varmimman ja parhaimman vastauksen saa aina hoitavalta lääkäriltä, eikä googlettamalla ainakaan löytnyt kovinkaan paljon infoa.
tsemppiä ja jaksamista!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 16:22

En ole lääkäri, joten en lähde arvioimaan mikä on kyseessä. Toivotan sulle tsemppiä elämääsi ja kaikkea hyvää ja toivottavasti saat itsesi parempaan kuntoon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 17:55

Voimia ja jaksamista sinne....Koita pysyä omana itsenäsi kaiken tuon keskellä.Sinä kuitenkin loppupeleissä määräät, mitä tehdään ja mitä ei...Onneksi lääketiede on Suomessa huippuluokkaa! Tsemppiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 22:17

Toivon jaksamista kaiken tuon keskellä. Elämä jatkuu .Kesästä täytyy nyt vielä nauttia.Ymmärrän hyvin kyllä itkut on itkettävä. Mutta tuska tulee pois. Ajatusten voima on ihmeellinen.Voimia joka päivälle ja katsellaan kesää .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 08:13

www.tyoterveyskirjasto.fi/ty...p_teos=ltm

Toivon sinulle koko sysämestäni toipumista ja paranemista sairaudestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 08:59

Tee itsellesi lista mikä sinua askarruttaa ja ota mukaan seuraavalle lääkärikäynnille
että saat vastauksia suoraan sieltä.
Iso halaus tältä ! Voimia ja jaksamista sinulle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:23

Nimi viittaa verisuonikasvaimiin ja niitä myös leikataan ainakin kavernoomeja. Mene kirjastoon ja pyydä kirjastonhoitajalta apua etsimään joku kirja jossa tietoa tai sitten vaadit lekurilta selvitystä suomeksi, verisuonikasvaimelta tuo kuulostaa. Sulla on oikeus saada tietoa.tai sitten meet yksityiselle lääkäriasemalle, jos on rahaa, mieluiten neurologill, ei kantsu pelätä, tuo ei ole paha tauti, vaikka oireet ovatkin. Tiedän samanlaisen tapauksen, jolla oli pitkälti samanlaisia oireita monta vuotta, ennen kuin tutkittiin. Tsemppiä ja jaksamista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 11:56

Lääkäri kertoo sinulle varmimmin tästä aiheesta..

Äidilläni oli kananmunankokoinen aivokasvain päässä myös leikattiin 15 vuotta sitten toipui täysin.
Hänellä tuo huomattiin kun meni tunne elämä ihan päälaelleen ja sen jälkeen alkoi oikeanpuolimmainen silmä ja huuli vaihtaa asentoa ( lerppumaan).

Jaksamisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:41

en osaa linkittää sinulle tietoa , mutta sydämmestäni toivotan jaksamista ja onnea leikkauksiin ym mitä nyt eteen tulee .. yritä pitää mieli positiivisena .. se kummasti auttaa .. kokemusta siitä on tällä allekirjoittaneella ..t,.ciby

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:24

Tuo on sellainen juttu johon en ainakaan minä sano mitään. Lääkärissä käyntejä sinulla tuntuu olevan, niin kysymällä vaikka joka kerta siitä tohtorilta, saan varmasti ammattilaisen vastauksen.