Mikä on halvin postimyyntiluettelo josta voisi edullisesti tilata vaatteita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 10:12

www.cellbes.fi/

tätä minä käytän joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 10:08

Ensin kyselee velkaneuvonnasta ja heti perään postimyyntiluetteloa, niin kerrytät sitä velkaasi entisestään, halvin luettelo on kun ei ole minkäänlaisia luetteloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 11:02

En suosi Ellosta, en Cellbesiä yms. Joskus tilasin ko. firmoista vaatteita ja oli aivan kauhtanoita ja kyllä niilläkin hintaa tulee postimaksuineen ja vaivaakin kertyy, jos vaate sattuu olemaan väärän kokoinen, mallinen. Suosin nykyisin sitä, että ostan sillon on kun on ylimääräistä käteistä, tällä tavalla ainakin talous pysyy kuosissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 11:26

Anttila ja Ellos ovat melkoisen edullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 11:58

Voi hyvät ihmiset, miksi tilata ja sitten palauttaa, kun ei sovikkaan? Eikö ole parempi ostaa, vaikka kirpparilta jossa voi sovittaa ja varmasti on sopiva! On myös liikkeitä joissa on varsin edullisa vaatteita, joten miettikää ennenkuin tilaatte!
Olen aikanaan yrittänyt tilata ja kun paketti on tullut ja ei olekkaan ollut sopiva, vaikka koko oli se mitä käytän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 12:31

osaatko ommella? itse ompelemalla monesti voi saada edullisesti vaatteita. täällä muutama kauppa, edullisuudesta en tiedä
vaatekaupat.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 13:26

Halvimpia ja itsellesi parhaiten sopivimpia vaatteita saat nostamalla ensin pankkiautomaatista käteistä juuri ja juuri sen verran kuin arvelet tarvitsevasi ostoksiisi tyhjäämättä kuitenkaan tiliäsi kokonaan, kävelemällä sitten johonkin paikkakuntasi kauppaan ja lopulta sovituksen ja ostopäätöksen jälkeen maksamalla ostoksesi käteisellä. Toki voit tuhlata omaisuutesi Anttilan, tai Elloksen postimyyntikuvastoiden tuotteisiin, mutta silloin saat varautua siihen, että se mikä on halpaa ja minkä saa luotto-ostoinkin ei välttämättä ole hyvää ja niihin kulutettujen rahojen arvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:15

Anttila, Ellos,Halens,cellbes,H&M. NÄmä on niitä mistä minä olen saanut hyvillä tarjouksilla vaatteita itselleni ja perheelleni. Mutta TÄMÄ ON MIELIPIDE ASIA.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.08.2011 - 20:18

luettelot ovat ilmaisia, mutta tilaaminen maksaa, eikä se missään suomalaisessa myyntipaikassa ole edullista, ja lisäksi tulee ostettua kaikkea turhaakin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:14

Ei edullista olekaan. Melkein ovat samoissa hinnoissa kuin kaupassa. Kirppis on edullinen marketti - saattaa löytää jopa aarteita murto-osalla siitä mitä kaupassa maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:50

Ei katalogeista mitään halpaa löydä, kirppis kierrokselle vain. Niistä tekee löytöjä.