Miten saa puhelinlaskuja supistettua?Liian isot laskut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 11:36

Saldoraja puhelimeen. Turha lörpöttely pois ja hoidat puhelimella vain asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 10:00

Lopettaa puhelimessa lörpöttelyn, soittaa tärkeät asiat vaan. Ja eikös ole sellaisia rajoituksia , että saisi puhua jonkun tietyn summan edestä kuukaudessa, operaattorilta saa varmaan siitä tietoa. Jos ensimmäisenä päivänä on saldonsa puhunut ja loppu kuukauden ei voi kännykällään soitella niin muutamassa kuukaudessa opit puhelusi puhumaan nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:03

Esimerkiksi vastaat puhelinsoittoihisi aina näin: Mä en ole maksanut puhelinlaskua, niin että voisitko kokeilla tähän mun numeroon, että nähdään onko tämä puhelin jo otettu pois verkosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:25

Turhat höpinät pois..
Pommita läheisiä kyllä nuo soittavat takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:53

Netti on keksitty, joten laita sähköpostia kavereillesi, jos on asiaa. Näin säästyt turhilta lörpöttely puheluilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 11:28

Soitat ja lähetät tekstiviestejä vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 13:32

Puhumalla ja tekstailemalla puhelimessa vain sen minkä ihan välttämätöntä, juoruilemalla juorut naamakkanin, asioimalla kaupoissa, kassoilla, pankeissa jne. henkilökohtaisin käynnein, ei puhelimen kautta , ja asettamalla puhelimeen saldorajan, tai hankkimalla siihen pripait liitymän R-kioskilta ja näin tekemällä liian suuret tlaskut mahdottomiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 14:43

Minä sain puolet pois. Hokkus pokkus ,en soitellut. Odotin toisten soittavan.Nyt tulee 10 laskuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 16:52

Varsin yksinkertaista. Vähennät todellakin soittojasi ja vielä sitä lörpöttelyaikaa minimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 17:41

Otat sellasen liittymän, jossa textailu tulee halvemmaksi.Jos se ei miellytä, niin laitat itsellesi saldorajan puhelimeen.Sitten ei tule ylläreitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 18:20

Tuossa tulikin jo hyviä neuvoja. Minultakin tulee tyly: soittelet vähemmän ja hommaa vaikka se prepaid liittymä, niin eipä tule ainakaan hinta yllätyksenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 21:08

Skypellä soittaminen on ilmaista kaikkialle maailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 22:46

Skype ei ole ilmainen puh numeroihin soittaessa, mutta minimaalisen halpa. Esim.10€ saa ruhtinaallisesti puheaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:17

Vähemmän puhumalla puhelimessa sekä ei soittoja kalliisiin liittymiin. tai 02 alkaviin numeroihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:28

Saldorajaa käytin aikanani lasten puhelimissä.
puheimeen voi soittaa ja hätäpuhelut toimii, kun raja on ylitetty.
Tekstaile ja käytä s-postia, chättäile ..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.08.2011 - 20:22

maksulliset palvelut ovat turhia, samoin kytkysopimuksen ei tarvitse olla kallis (siis uusin mahdollinen puhelin aina mukana), elä soita ennustajalle eläkä erotiikka numeroihin, elä vastaile ulkomailta, eläkä varsinkaan soittele sieltä. näillä ohjeilla pitäisi laskun pudota pitkästi satasen alle ;) lörpöttelylläkin saa ihmeesti laskua aikaiseksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:07

Hyvin yksinkertaisesti: soita vähemmän tai hanki saldoraja. Käytä sähköpostia tai webiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:46

Älä soita minnekään. Vastaa vain niihin puheluihin jotka sinulle tulevat. Hoida asiat viestittelyllä. Sähköpostikin on ilmaista käyttää.