Miksi Ruotsissa ei ole hullujen huonetta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 11:39

Älkää nyt höpiskö tyhjää, kyllä ruotsissakin on hulluja ja huoheitakin olemassa !
Växjössä on aika suuri vielä sellainen pöpilä !
www.121.nu/onetoone/foretag/...sting-EA9C

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 22:58

Nå mutta... Hej Kille.Eihän siellä OLE hulluja.Miksi huonettakaan tarvitaan?Tai näin minulle on kerrottu.Varmåista Ruåtsalaislähteistä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 00:15

Koska siellä ei ole hulluja, kaikki on vain enemmän tai vähemmän on "dorkia" tai muuten omalaatuisia tai erikoisen fiksuja (onko tämäkin vihapuhetta ?) ja heidän paikkansa siellä on dårhus sv.wikipedia.org/wiki/Danvik...%C3%A5rhus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 04:52

Eiköhän sielläkin joku soppi kaikelekansalle löydy :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 06:37

Ei taida olla enään Suomessakaan. Kaikki kakoset laitettu avohoitoon niinkuin vangitkin.Tulee turhan tyyriiksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 07:05

Eipä taida tosiaan Suomessakaan enää olla, sillä Kellokoski lopetti aikoja sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:20

Taatusti jokaisella omat laitoksensa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:21

Onhan Ruotsin valtiollakin aluerajat. Aluerajojen siäsäpuolella on maailman suurin "hullujen huone".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 15:46

Ehkei siellä ole tarvetta sellaisille huoneille, kun ovat ainakin omasta mielestään niin fiksuja niin fiksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 08:35

Jospa ne kaikki ovat anoneet turvapaikkaa Suomesta ja tänne päässeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:38

Kyllä siellä kaikenlaisia hoitokoteja on.