voiko ja kuinka nettiin voi kirjata hakusanoja, joilla esim omat kotisivut löytyvät vaikkapa googletettaessa?

Avainsanat: hakusanat koodaaminen kotisivut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2008 - 17:50

Ymmärtääkseni tiedät kotisivujesi osoitteen, joten eikös haku ole helppoa ilman googleakin...?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2008 - 18:20

* Sign in to Google Analytics.
* Click on the "Edit" in the Settings column of the Website Profile you want to modify
* Click on "Edit" in the upper right corner of the "Main Website Profile Information" section
* Choose "Do Track Site Search"
* Enter 'q' (without the quotes) as the query parameter

There may be a slight delay in receiving your stats. For new accounts, it can take up to 24 hours before you start seeing them.

For more information, go here: www.google.com/support/analy...swer=55541