Oletteko kokeilleet hydrospinningiä eli vesipyöräilyä? Fillarit altaaseen ja polkemaan.

Itse meinaan tänä syksynä mennä kokeileen, on kehuttu todella tehokkaaksi liikuntamuodoksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 16:37

Minä sain kokeilla kun kuntoutuksessa olin, rankkaa touhua se on, vesijuoksu on helpompaa, minulle sopivat nuo molemmat kun saan vain pystyssä vedessä olla, 30 minuuttia kun täysillä paineli niin, olin aivan puhki, hyvä että altaasta ylös pääsin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 15:56

En ole, mutta aika tehokkaasta liikuntamuodosta lienee kyse. Pitäis päästä ehdottomasti kokeilemaan joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 15:58

Varmaan ihan hyvää liikuntaa, mutta moista en itse ole edes vielä ennen kuullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 17:53

Tämä on jäänyt kokeilematta - kiinnostaa kylläkin. Hydrobickiä harrastin muutama vuosi sitten, sekin oli tehokasta ja hikistä puuhaa. Ajattelin kokeilla ensin kuivan maan spinningiä, minulla on kausikortti, jolla on mahdollista harrastaa erilaisia lajeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:59

Eipä varman tule kokeiltua, hyvä homma vain kuka jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 05:07

Olen kokeillut Mäkelänrinteen uimahalissa ja voin vain todeta että on sitten todella raskasta/tehokasta menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 08:30

Tahtoo tuo kuivanmaankin pyöräily jäädä. On varmaan tehokasta fillarointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:31

Ilmottaudun heti mukaan. En olekaan vielä tästä liikunta muodosta kuullut. Mutta luulisi olevan tehokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 15:24

Oon kokeillut ja täytyy sanoo että ihanaa se on =)
Harrastaisin aktiivisemminkin sitä, ellei ainoa aikatauluun sopiva treeni alkais klo 6.45