Hienoa, että vihdoinkin nuoria yritetään valistetaan seksiasioissa tavalla joka puree parhaiten. Tuomalla kondomit yläkouluihin tehdään ennen niin kovin salatusta ja hävettävästäkin asiasta julkinen ja hyväksyttävä puheen- ja käytönaihe. Näin mitä todennäköisimmin estetään parhaiten ne lukuisat ei toivotut raskaudet, tautitapaukset ja muut epämieluisat seksiin liityvät jutut joiden torjumiseksi ei nykyisin pystytä tekemään juurikaan mitään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 09:56

Koskaan ei ole valistus huono asia! Nyt ei tarvitse tirskua vessassa kavereiden kanssa, että kato mitä isosisko osti minulle, vaan jokainen voi ottaa automaatista ja tutustua kapineeseen itse.Se, että näitä olisi kouluissa tarjolla ei todellakaan tarkoita, että niitä sitten noin vaan ruvetaan käyttämään.Ei nuoriso tyhmää ole.
Mielestäni HYVÄ idea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 10:50

Hyvä että valistetaan, sehän on selvä kuin bläkki, jää nuo raskaudenkeskeytykset vähemmälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 11:05

Valistusta ei ole koskaan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:04

Hyvä idea, olisipa ollut jo meidänkin aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:35

Parempi varoa ,kuin katua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:08

Valistus on paikallaan. Hyvä, että opetetaan ottamaan vastuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:21

Kyllä ne nuorena kaikkea kokeilee. Hyvä että tulisi. Tietäävät kyllä mitä niillä tehdään.Toisissa maissa ei ehkäisy pelaa ja sekin ongelma. Estää muuten sairauksia .Salakavalia vaivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 22:21

Kaikista sonneista pitäis tehdä härkiä???!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 05:28

Erittäin hyvä asia ja voisivat olla vielä ilmaisia tai ainakin todella edullisia nuorten kukkarolle sopivia!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:11

Kaikenvärisiä tarjolle tarpeen mukaan. Valistus on aina tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 02:00

Mihin on kadonnut asi,a että seksiä harrastetaan vasta papin aamenen jälkeen. Rikkooko koulu kirkon ohjeita tavallaan yllyttämällä lapsia esiaviolliseen seksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:24

Hyvä kun valistetaan. Mutta annetaan lasten olla vielä lapsia. Kyllä aikuisena ehtii, ja kuten Ida jo sanoikin minne on unohtunut papin amen. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta näin asian ajattelen.