Mikä sinut tänään herätti?

Minut herätti Jumalanilma. (Äitivainaan sanoilla.)

Lisätty: 09.08.2011 - 08:36

www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

Avainsanat: ukostiko napsulaisilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 09:35

Japp, sateen ropina ja lokin kirkuminen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 07:36

Kiitos kysymästä. Ei ollut Jumalanilmaa siinä mielessä, vaikka aivan tyynenä ja tuulisena saan sitä tänään nauttia, sadekuurojen säestämänä.
Kello oli 6.00, mutta puntit eivät olleet tasan, kun huomasin, että aamu on tullut iloksemme ja
uusi päivä toimineen ja töineen , sekä ajanvietteineen on meille taasen annettu.
aamutelevisio pakisee ja lupaa lisää leikkauksia meidän budjettiimme, sehän sopii.
Maailmassa mellakoidaan Britaniassa , komeat kokot siellä palavat ja lama hiipii hissukseen talouteen.
No nyt jo tuli yli aiheen, sori vain. ei ole ukkonen kovistellut Keuruun seutua pahemmin, olisikin kunnon
ilma, että tämä lääsyisyys vähenisi. Noin 18 astetta lupaa lämpöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 08:13

Kännykän ajastettu herätys klo05:30

x.x

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 08:22

Sisäinen kello,joka herättää joka aamu samoihin aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 08:39

Kyllä oli tuo ison herran askeleet taivaankannella.Tuli vettä ihn harmaana,kaiiki lainehti vähän aikaa. Nyt on märkää.Täyty vetää hetkeksi tespeliä pois seinästä.Nyt ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:14

Siihen heräsin, kun ukko kömpi vierestä ja lähti aamutoimilleen ja sen jälkeen työmaalle. Mukava pötkötellä herättyään vielä hetki, kun ei näin lomapäivänä ole kiire mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:44

Ukkonen minut herätti myös, ja nyt sataa vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:48

Työllä ansaittu vapaapäivä....Vaan ei tietyömaalla talomme edessä.Tien teko jatkuu.Kaivuri kaivaa ja "hullujussi" säestää...Ja räjäytykset alkanevat taas kymmeneltä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 10:26

Kännykän herätyskello klo 5:15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 10:40

Ihan omia aikojanihan minä heräsin, sisäisen kelloni avulla. Täällä ei ukkoset paukkuneet, tuulet tuivertaneet,eikä sateet ropisseet aamulla. Auki olleesta makuukuuhuoneemme ikkunasta ei kuulunut muitakaan kovia ääniä jotka olisivat keskeyttäneet makeat uneni jotenka en todellakaan herännyt muuta kuin oman sisäisen kelloni ylösnostamana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 11:05

aamusta asti ukkostanut, pitää hetken taukoa, välillä sataa rajusti ja taas vaimenee..
Että Turussa sateista ja ukkosta tänään..
Mutta heräsin kyllä ihan itsestään joten tuo ei minua herättänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:27

Aikamoinen jylinä kuului ja vettä tuli runsaasti.
Ei osunut ihan kohdalle. Kauempaa meni ohitse.
Ukkostutkasta seurailen. Alla linkki.

ukkostutkat.com/