Onko kaljut ihmiset kehittyneempiä yksilöitä kuin hiukselliset evoluution nimissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 07:21

Taitavat ainakin olla kovia sikiämään?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 07:44

Voi herrajestas näitä tutkimuksia, kyllä se hiuskuontalokin osaa sikiämistä yllä pitää,
Onko se sitten kehittyneisyyden merkki. Eipä tuota ole tullut tarkastettua, kun joku viisas
on kehittyneiillä aivoillaan kirjan kirjoittanut, onko ollut takkutukka, vai kenkälankilla lankattu
pääkukku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 08:41

En usko että on mitenkään merkitystä noihin asioihin.,.Ajaavat piruuttaan kaljuksi päänsä ettei täit pesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:12

Vanha sanonta sanoo että pitää päässä muutakin olla kuin hiuksia. Mutta jos ei ole edes hiuksia niin onko silloin mitään muutakaan (no, silmälasit voi olla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:37

Kyllähän on sanottu ,että järki ja tukka ei pysy samassa päässä, mutta myöskin, ettei tyhjä lato kattoa kaipaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:46

Miesten mielestä varmaan, ei kaljuja naisia paljon näy. Mieheni on ollut takatukkainen jo vuosia ja sanoo aina että ei timantti sammalta kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 10:19

Miehiä kalju jopa "pukee", mutta eri asia naisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 10:43

Ainakaan kaljuilla ei mene rahat parturimaksuihin....Ja useimmille kaljun valinneille - syystä tai toisesta - se oikeasti sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 10:57

No niinhän tuo on väitetty, mutta sanontaa vaan.. tuskin mitään perää asiassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:24

Järki ja tukka ei pysy samassa päässä.

Kysymys on ainoastaan siitä, kumpi ennen lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:57

Kekkoseltakin kysyttiin aikoinaan kumpi lähti ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:08

Näin väittävät, tiedä sitten.