Yritän soittaa Suomesta kännykästä lankapuhelimeen Ruotsiin. Onko numero sama kuin Ruotsista soitettaessa?

Lisätty: 08.08.2011 - 17:09

kiitokset vinkeistä, näillä pärjään!

Avainsanat: puhelinsoitto ruotsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 17:05

Ruotsin suuntanumero

Ruotsin suuntanumero on 46. Soittaessasi Suomesta Ruotsiin valitse 00 46, sen jälkeen suuntanumero (jätä ensimmäinen nolla suuntanumerosta pois) ja sitten vastaanottajan numero.
Matkapuhelimesta soittaessasi riittää että valitset +46, jonka jälkeen suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa ja sitten vastaanottajan numero.
Soittaessasi Ruotsista ulkomaille, valitse 00 ja maannumero, sen jälkeen suuntanumero (ilman ensimmäistä nollaa) ja puhelinnumero. Esimerkiksi Helsinkiin kiinteään lankapuhelimeen soitat Ruotsista 00 358 9 ja puhelinnumero.

www.visitsweden.com/ruotsi/R...npalvelut/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 15:41

Käsittääkseni suomalaisella kännykällä ulkomailla pääsee paikallisiin puhelimiin ilman maansuuntanumeroa joka suomesta soitettaessa vaaditaan. Miten lienet siellä soitellut. www.visitsweden.com/ruotsi/R...npalvelut/

Esim Australiassa soitin ilman maansuuntia paikalliseen puhelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:54

Olisiko tästä linkistä apua:
www.jnt.fi/fi/consumer/suppo...ide/mobile

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 21:40

Ruotsin suuntanumero +46 siihen numeron alkuun ja eka nolla pois niin johan pirisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 22:00

Kyllä se on tuo suunta ensin joka on +46 ja sitten paikallinen suunta numero - 0 edestä pois, niin pitäs alkaa yhteys löytymään!
esin 0046 0474 ja numero eli teet 0046 474 ja sitten numero

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.08.2011 - 00:22

ei ole sama, suuntanumero täytyy laittaa jos soittaa muualle kuin maahan jossa oleskelee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:52

Tarvitset edelleen suuntanumeron.