Miten hävitän keittiöstä pikku kärpäset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 21:44

Raid tappaa talossa ja talon takana.

Kysyjän kommentti

Kuulostaa suorastaan pelottavan tehokkaalta!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 12:56

Niitä tulee joka vuosi näihin aikoihin vuotta, minä käytän Raidia. Ja kaikki hedelmät ym. pidän jääkaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 13:25

Myrkytän raidilla. Ei oikein muuten saa niitä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:29

Minulla on kissa joka hoitaa tuon homman pois päiväjärjestyksestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 15:13

Lasin pohjalle sentti hyvää konjakkia. Loppu vettä. Ja vielä liraus astianpesuainetta ja avot.. pikkukärpäsiä alkaa ilmestyä lasinpohjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 15:55

en mitenkään, sillä ne ovat köyhän ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:47

Eipä ole tässä kämpässä kärpäsiä, jos olisikin niin kolmen kissan kopla hoitelisi ne hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 19:18

Etikkaa ja pesuainetta vesilasiin, ne menee hölömöt kärpäset sinne ja kuolee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 22:07

Olisikohan syytä tehdä kunnon siivous ja poistaa kaikki ruoka ainekset nurkista , aika on sellainen, että lisääntyvät kovalla vauhdilla ja kun on vielä jotain syötävää niillä, niin vaivaksi ovat.
Myrkkykin on vain tilapäinen apu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 22:37

Laakeaan astiaan omenaviinietikkaa,vettä ja iso loraus jotain hyväntuoksuista nestemäistä tiskiainetta.Astia keittiöön.Jo öttiäiset lentää siihen ja kohta ongelma tipotiessään.Toimii!

Pikku kärpiäiset ilmestyy aina tähän aikaan vuodesta sisätiloihin.Ja jos sisällä hedelmiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 23:00

Tässä päivän vinkki. Parkkivalvonta vetää kuin hunaja kärpäsiä.

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...=201006363

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.08.2011 - 00:30

tapa ne, lätkä ja kärpäspaperia, muutaman illan urakka, mutta kyllä ne siitä katoaa, tammikuussa ei ole jäljellä yhtäkään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:20

Mehuan lasiin yöksi yöpöydälle, mutta muista ettet kulauta sitä aamulla kurkkuusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:47

Laita jotain makeaa laakeaan astiaan - ovat persoja makealle.