Kilon painoinen kivi ja kilon painoinen pumpulipussi. Kumpi mielestäsi painaa enemmän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 21:38

Pumpulipussi tuntuu kevyemmältä kuin kilon kivi.

Kysyjän kommentti

Juurikin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 12:24

Ei mielipidettä kun ei ole tullut kokeiltua tuota pumpulipussia?

Olen muuten käynyt samaan aikaan samaa kansakoulua KaijaKoon äiteen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 13:04

Heh, tämän minä tiedän, kilo on aina kilo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:29

Molemmat painaa ygtä paljon, vaan tuo pumpuli on huomattavasti suurempi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:45

Eiköhän ne paina saman verran :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 18:55

Jos parista metristä pudottaisi tuollaiset kilon esineet vaikkapa päähän, kyllä kivi tuntuisi painavammalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 19:19

Kumpikin painaa yhtä paljon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 21:14

mielikuva olis jotta kevyempi olis pumpulipussi, mutta samanpainoisiahan nuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 22:09

Painavat yhtä paljon, mutta kivi on kova ja pumpuli on pehmeä materiaali !

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.08.2011 - 00:32

kilo mikä kilo ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 07:43

Jos pumpulit on mustassajätesäkissä kiven vieressä, niin silmä kertoisi että se on isompi ja painavampi mutta jos ne on vapaana pumpulipilvenä, niin silmä kyllä kertoisi sen keveydestä. siis mielikuvaa
Kilo kuitenkin on kilo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:22

Pumpuli on iso kilo ja kivi on pieni kilo.Kilot kuin kilot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:52

Kilo kuin kilo.

Koitappa laittaa kilo pumpulia kilon jauhopussiin ja sitten vuorostaan kivi.
Kumpihan mahtaa sopia pussiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:46

Tiesin aikoinani vastauksen tuohon kysymykseen ja pääsin sen myötä opiskemaan sairaanhoito-oppilaitokseen. Vastaukseni oli että yhtä paljon - kilon kumpikin.