Sateista aamua napsuille Savosta. Mikä fiilis? Itselläni kuume ja kova, nimittäin Lapin kuume...

www.youtube.com/watch?v=hgVl...re=related

Avainsanat: kaipuu lappi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 13:28

Terve terve kyllä taitaa olla Lappiin lähtö, sitäkö tuo enteilee. En yhtään ihmettele. Justiin itse metsästä tulin ja ämpärillinen sieniä mukana. Täällä kiva lämmin ilma. Yöllä satoi vettä.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille. Kuume kohoaa ja ei olis kuin 8 työpäivää ennen Lapin lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 09:35

Hyvä fiilis. Olen vielä tämän viikon lomalla ja nautin siitä, kun ei ole juuri mitään suunniteltua ohjelmaa vaan voin tehdä mitä mieleen juolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:11

Aamupäivää sinulle, täällä on koleaa eilen illalla ja yöllä kovan vesisateen jälkeen, kova tuuli on, niinkuin syksyä olisi jo. Minä olen vesisadetta toivonut kun kasvejani kastelen ja tynnyrit olivat jo tyhjät, mieheni leikillään kyseli että paljonko sitä sadetta oikein tilasin kun katumme oli tulvan kourissa yöllä. Pitää nyt alkaa harkitsemaan mitä toivoo. Ja kävin seisomassa nyt aamulla vaakamme päällä ja 11 kg on tänä kesänä minua hävinnyt, olo tuntuu paljon kevyemmältä ja alkaa vaatteet paremmin sopimaan päälleni, nekin jotka tuo kaappini kutisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:32

Sateista aamupäivää itäisestä Suomesta, vettä tulee nyt oikein reilusti, tosin tätä on kaivattukin, joten ei valiteta. Työpäivää tässä viedään eteenpäin. Lapin kuume - ei ollenkaan paha.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:49

Mukavalla mielellä: tulimme eilen mökiltä ja takaisin lähdetään taas huomenna. Helsingin sää näyttää harmaalta, mutta silti kirkkaalta; eipä silti että antaisin säiden vaikuttaa olooni. Saimme viime viikolla mahtavan kantarellisaaliin ja tällä viikolla lähdetään uudestaan sienen metsästykseen. Maaseudulla on jo aistittavissa mehevän kypsän syksyinen tuoksahdus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 11:45

Mulle ei ole Lapinkuume iskenyt, vaikka siellä täällä yhtenä kesänä pyörähdeltiin.Poika sitävastoin on kyllä jonkinlaisen kuumeen vallassa; kalastaa parasta aikaa Inarinjärvellä. Yöt ovat kylmiä ja päivällä satelee, mutta ei kuulemma haittaa, kunhan kala vaan syö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 13:22

No jopas on kun kuumeen iski! Kyllä täälläkin on sellainen pilvinen keli ja yöllä lutasi vettä tosissaan.Ja metsään on mieli nyt ,kun on paljon satanu ja sienet siellä varmaankin kuhinalla nousevat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:32

Turussa ei sada mutta tulee joten taatusti tämän päivän aikana vielä saattaa sataakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:35

Masentava maanantai, oli aivan sikakiire duunissa ja nyt lepoa, että jaksaa taas huomenna mennä pakertamaan. On tämä duunarin elämä tätä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 17:52

lakeuksilla tähänaikaan +17 C. eikä onneksi vettä visko.
matkakuume täälläkin mennen tullen vaikka vasta lähtö lokakuussa
jonkinlaista kulttaa sekin haussa..................matkan takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.08.2011 - 00:46

päivä oli ja meni, satoi koko päivän, leikkasin silti kuusiaitaa ja hain peräkärryllisen polttopuuta, järjetelin autotallia ja siivosin sisällä, tänään minulla oli vapaapäivä ;) huomenna sitten yöksi töihin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:25

Kyllä minä sinne Lappiin takapiruksi tulen , et huomaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:42

Se on paha tauti tuo kuume - onneksi siitä pääsee eroon lähtemällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:00

Huomenet vain, sinun ei auta muuta kuin pakata laukku ja lähtä matkaan.