Seuraatko Kalevan kisoja 2011, miten?

Itse olen vähänväliä tällä sivulla;
live.time4results.com/yu/201...evankisat/

Avainsanat: kalevan kisat 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 18:16

Telkusta.

Kysyjän kommentti

hyvä että edes sieltä.
Nyt on nuoret ja "nälkäset" keihäsmiet MM-kisoihin nimetty.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 14:28

no mielelläni paikanpäältä ,mutta tänävuonna tv:n välityksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 14:29

joskus jääkiekkoa, mäkihyppyä tai hiihtoa seuraan jos kotimaiset areenalla, mutta yleisurheilu on jäänyt vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 14:30

En seuraa niitä mitenkään vaikka lähellä tapahtumapaikka on, mieheni puuhastelee ulkona ja radiosta niitä kuuntelee, luulen ainakin, urheilusta siellä ainakin höpötetään. Minua ei mikään urheilu kiinnosta kuin 50 km hiihto ja täysmaraton, nukun hyvät päiväunet niitä seuratessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 15:20

Jos olisin kotona katsoisin.Tai ainakin tv olisi auki.Työssä ei oikein onnistu.Harmi sinänsä.Olisi kiva katsoa, ketkä melkein kunnossa olevat tällä kertaa saavat paikan lentokoneeseen ja "kokemusta" hankkimaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 17:30

No eipä ole Tv, eikä radio sitä varten auki, alan kuuntelaan Tuomasmessua entisestä kotikaupungistä.
Siinä saan tyydyttävää tulosta hengelle ja sitä kautta ruumillekin.

Lähteet:
vanha hyvä kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 17:55

Mies seuraa telkkarista minä en ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:24

Lätkä ja muu kuin suomalainen fudis kiinnostaa, katselen mielelläni myös mäkihyppyä. Yleisurheilua en juurikaan seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:49

En seuraa urheilua, joten TV saa pysyä kiinni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:09

TV 2 auki kisojen ajan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 20:49

Ennen seurasin kaikki mahdolliset kisat. Nyt vähemmän, kun olen vuorotyöläinen. Kerran olen ollut töissäkin Kalevan kisoissa, Kuopiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.08.2011 - 23:32

telkkarista sen minkä kerkeää, on tuota puuhaa sen verran että en edes mannion keihäskaarta nähnyt ennen kuin urheiluruudusta :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 06:37

En ole ehtinyt seurata, mutta jos ei olisi muuta tekemistä niin kyllä katsoisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:42

En seurannut mutta tänä aamuna luin sanomalehdestä, kuina me keskisuomalaiset siellä hienosti menestyimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 11:40

Sivusilmällä katselin muiden kiireiden lomassa.