Mitä mieltä olette pikavipeistä ja kannattaako niitä ottaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 12:50

Tässä se on, jos annat pirulle pikkusormen, niin se vie koko käden!
Muuta en voi sanoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 11:35

Ei missään tapauksessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 11:40

Ehdottomasti ei. Syyn kerroinkin jo ed. vastauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 11:49

Ei minäkään ottaisi, olen joskus miettinyt, mikä se pakko olisi ottaa.
Ei ainakaan hetken huuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 14:22

Ei sellaisia kannata ottaa, se on kallista rahaa, korko on niissä huima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 14:31

ei ole kokemusta, mutta kuvittelisin ettei niin kallista rahaa kannata vipata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:00

Ei missään nimessä, unohda tuo juttu kokonaan, monet ovat pahoissa veloissa, syynä nuo pikavipit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:27

Niissä on aivan tolkuttomat korot! Ei missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:43

Aivan taivaalliset korot, joten ehdottomasti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:08

Noilla pikavippifirmojen koroilla ei missään nimessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:45

Ei hyvä homma ollenkaan.Vipeissä uskomattoman suuret korot.Niihin ei kannata sortua.Juttele mielummin pankkisi kanssa, jos isoja rahahäiriöitä on ilmaantunut.Siellä osataan neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 20:53

Ei missään tapauksessa, kannattaa kaikki muut vaihtoehdot ennen moista loukkua tarrkistaa ja tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.08.2011 - 23:50

jos sinulla ei ole ollenkaan rahaa eikä velkaa, niin vippi on pienempi paha kuin kurniva vatsa, elä kuitenkaan koskaan ikinä missään nimessä ota vippiä velanmaksuun, paitsi jos joku uhkaa katkoa sormet ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:44

Mielestäni pikavipit pitäisi lailla kieltää. Jo niiden mainostaminen saa minulla karvat pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 19:21

Mä olen samaa mieltä kuin edellinen, että kieltää ne pitäisi. Nuoret tuhoavat luottotietonsa ottamalla niitä vippejä ja ehkä vähän vanhemmatkin, jotka eivät hallitse raha-asioitaan. Liikaa tarjontaa tuolla rintamalla, mainokset ärsyttäviä ja harhauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 11:39

Huijareita kaikki pikavippaajat. Käyttävät hyväkseen toisten ihmisten hädänalaista tilaa.
En ole tarvinnut moisia "palveluja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:22

Tuossa äsken jo kysyitkin hieman tähän viittaavaa. Mielestäni ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:16

Ei kannata ottaa, selviät ilman lainaakin.