Pysyttekö päätöksissänne ,kun päätätte asioitanne?Tärkeitä ja vähemmän tärkeitä!

Minä pysyn ja päätös oli se ,nyt loppu rahan tunkeminen Rayn peliautomaatteihin ja suljen sil
mät ja kuljen pelien ohitse.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 14:26

yleensä en lipsu päätöksistäni, ellei ole force major.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 11:51

No en ole varmaan suuremmin poikennut päätöksistäni. Eipä niitä kovin suuria päätöksiä
enään tehdäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 17:54

Kyllä usein tulee poikettua päätöksistä, jos kyse on lapsista ja lapsenlapsista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:42

Kyllä, jos jonkun päätöksen teen, niin sen kyllä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:07

Kyllä päätetty on päätetty.Harvoin sitä joutuu asiaa uudelleen harkitsemaan.
Mitä rahaan tulee, en ole koskaan lainannut kenellekään rahaa, enkä lainaa.Itse omat roponi olen hankkinut ja itse myös päätän, kuinka ne käytän.Antaminen onkin sitten taas jo eri juttu.
Pienituloisen rahat menee ruokaan, laskuihin ja bensaan.
Niistä lopuista ei liikene ainakaan RAY automaateille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 20:57

Isot päätökset pitää !!
noh sellaisissa pikku asioissa saatan lipsua kuten
esim. "en osta herkkuja enää tänäkesänä" sorruin ja jäätelötötterö tuli nautittua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.08.2011 - 23:55

ainoa iso päätös tähän mennessä on tupakoinnin lopettaminen, tein sen 21 vuotta sitten. vähemmän tärkeät on sitten ihan eri juttu ;) tsemppiä sinulle että pysyt päätöksessäsi!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:45

Jos asia on riittävän tärkeä, niin kyllä pysyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:20

Pyrin pitämään pääni tärkeimmissä asioissa mutta esim. otanko sittenkin sen kolmannen sidukan vaikka päätin juoda vain kaksi - saatan lipsua. Siihen vaikuttaa hetki ja tunnelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:15

Pysyn päätöksissäni, ja pyrin pitämään ne.