Moi napsuttelijat ! Terveiset täältä pyörätuolista.

Minun avustajani poika 23v on oikein mukava miehen alku. kävimme "rälläköimässä" autoamme ja maalaamassa ruoste paikat pesimme ikkunat nyt pääsen näytelmä harrastuksiini ja pääsen minne haluan minne en päässyt kun ei ollut pyörätuolin työntäjää. Kiitos "muijalleni" että jaksoi taistella puolestani. Tyttöni 19v poikansa 0,5v oli "kärhämää" kun huolehdin kuulemma liikaa TÄYSI ikäisestä. Nyt on asiat sovittu ja Elämä hymyilee.
aijaa.com/v.php?i=009248431239.jpg

Lisätty: 06.08.2011 - 12:58

Tyttöni 34v ja jälkeläisiä 3 tyttöä kävi kylässä , HIENOA PAPPAILLA

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 10:02

Toivottavasti elämä nyt alkaa hymyillä sinulle leveämmin kuin tähän saakka. Hienoa, että sait sen nuoren miehen avustajaksesi. Voitte tehdä ja puhua yhdessä oikeita miesten juttuja.

Kysyjän kommentti

Miesten juttuja joo ja poika oppii sivussa,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 12:54

Vaikeuksien kautta voittoon, niin sitä pitää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 14:53

Hellou! Terveiset täältä idästä! Rälläköinti on minusta tosi huimaa touhua. Ainaskin, jos yrittää olla tulityövahtina. Kipinät lentää, sormi sammuttimen liipasimella ja adrenaali virtaa...

Tosi hienoa, että saitte menopelin kuntoon ja harrastukset ja muu virkistäytyminen on taas mahdollista. Sinulla on mahtava ihminen, vaimo, rinnallasi. Todellista rakkautta. Onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 15:30

Oikein paljon onnea, että asiat ovat hyvinpäin menneet. Joskus asiat hankautuu lukkoon, mutta
sinnikkyys ja usko asioiden eteenpäin menoon on jo puoli voittoa.
Olen puolestasi iloinen, sillä itsekin tiedän jo rajallisuuteni, mutta periksi ei anneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 15:58

Onnea sinulle, olet selvinnyt vaikka vaikeuksia matkallasi olikin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 18:08

Hienoa, että asiat ovat nyt noinkin hyvällä mallilla!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 18:42

Ompa sinulla kaunis tytär ! Jaksamista vaan arkeen.Mukavaa, kun lapsenlapsia on elämää piristämässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 21:19

Kyllä joskus nuorison kanssa täytyy vähän yhteen otta, Mutta nuoret on meitä viisaampi. Kyllä ymmärtäävät meitäkin.Sanon samaa että kuvan kaunis tytär sinulla vierelläsi. Ihania nuoria eikö vaan. On sulla vaimokin hyvä kun tuollaisen työn jaksoi tehdä. Hyvän sellaisen josta mielikin piristyi. Mikä kovin tärkeetä.Hyvät ihmiset apunasi olleet.Noin sitä pitää.Yhteisiä hetkiä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 07:42

Mukavaa, elämä maistuu jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 21:12

Kiva kuulla että oikeus voittaa ja varmasti on mukavaa pappailla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:23

Vastoinkäymisistä huolimatta elämän taival on kuljettavana.
Nuo onnen sirpaleet suon todellakin Lettupinolle.
Hyvää jatkoa napsuttelun parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 00:31

Heippa lettupino, vaikuttaa ihan siltä että olet saanut mansikkahilloa päällesi. Mahtavaa että pääset toteuttamaan itseäsi harrastusten parissa. Näytteleminen on taito josta olen aina ollut kateellinen, mutta en sinulle siitä. Tsemppiä ja pidä lippu korkealla ja oikeuksistasi kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:08

Heippa rallaa, ja tervehdys täältäkin sinulle.