Oletko kokenut joskus stressiä elämässäsi..jos olet mitä teet silloin??

Itse yritän nyt keksiä paljon tekemistä..että en vaivu synkkyyteen...
Vaikka joskus tullut nyt mieleen,että olisi ihanaa jos nukkuisi ikuista unta,kun pistää pään tyynyyn..

Avainsanat: stressin kokemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 06:54

Kyllä minä olen stressaava tyyppi.Pureskelen kaikkea tulevaa ja jossittelen , että mitäs sitten jos, ja jos
meneekin näin.Oma lääkärikin on sanonut, että vatsahaavani on stressistä, kun ei parane ja mitään
syytä ei löydy.
Kyllä kiva olisi kun olisi kiva kaveri, jonka kanssa saisi jutella ja purkaa niitä möykkyjä pois.
tyttärieni kanssa keskustelen, ne aina toppuuttaa minua, että älä nyt vielä, kun vene ei ole
vielä vesilläkään.

Lisätty: 17.08.2011 - 11:22

Kiitos käyttäjien valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 01:43

Kyllähän sitä stressiä on elämään mahtunut. Liikunta on pitänyt mut aika hyvin kuosissa sekä positiivinen elämänasenne on auttanut tosi paljon. Onneksi mulla on hyvä tukiverkosto ympärillä, siis mukavia ystäviä, heidän kanssaan juttelemalla on moni juttu selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 07:58

Stressi on iskenyt kerran ja kyllä silloin piti ottaa lomaa työstä. Verenpaine oli korkealla, itketti kovasti, sun muuta mukavaa. Työssä ollessa poden sellaista pienen pientä stressiä koko ajan, mutta se on mielestäni normaalia huolehtimista. Helpottaa aina näin vapailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 12:12

Stressiä jos on niin ei kumminkaan pitäisi kiirettä pitää vaan ottaa jotain mukavaa tehtävää johon mieltynyt ja unohtaa tuo joka painaa..
Lomaa kyllä jos on työelämässä pitää myös saada..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 21:41

Sillon jos tressi tuelee liiasta liikunnasta ja tekemisestä. Otan ja heitä vapalle teen sellaista mikä antaa nautintoa.Huilaus ja lepo tärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 08:00

onhan tuota tullut koettua. Yritän rauhoittaa elämänrytmiä parhaani mukaan ja tehdä hyvin levänneenä jotain mukavaa. Hyppy oravanpyörästä tekee aina hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:40

Tottakai, ei siltä taida monikaan enää nykyään säästyä. Liikunta ja harrastukset pitävät kuosissa. Lisäksi yritän olla vatvomatta asiaa ja tehdä siitä vielä suurempaa. Kaikki päättyy aikanaan, ei stressikään kestä iäti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:08

Stressiä on lähes aina, milloin enemmän milloin vähemmän. kaikkein stressaavimpia aikoja ovat olleet avioero ja läheisten vakavat sairaudet ja kuolemat. Itse luotan ajatukseen, että asioilla on tapana järjestyä - mikä kyllä pitää paikkansa.
Kävelylenkki, uintireissu ja ystävien kanssa puhuminen auttavat aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 00:00

Kyllä on ollut vaikka mitä elämässä mikä on vienyt elämän epätasapainoon. Ajattelin ja ajattelen aina siinä tapauksessa: kyllä tämä tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:07

Parasta aikaa, yritän olla ajattelematta liikaa asioita.