Tuleeko stressistä voimakkaampin hien haju ihmiselle kainaloihin??

Tuntuu inhottavalta vaikka käy suihkussa..ja hetken päästä oma nokka haistaa hien..

Avainsanat: stessistä hikoileva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 08:31

stressi, pelko,jännitys lääkkeet, ruokavalion muutos, liiallinen alkoholin käyttö ja vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 01:40

Kyllähän se niin on, että stressin yllättäessä ihminen voimakkaamin hikoilee.

Lähteet:
www.kauneusjaterveys.fi/arti...koilu-seis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 06:56

Pitäneekö paikkansa, sillä viime aikoina olen hikoillut aivan ärsyttävästi.
Olen ihmetellyt sitä, mutta jospa se on sen seurausta.Tehdäänpä siitä syy,
niin on aihe sillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 07:59

Pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 09:56

no ehkä pittää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 12:10

Pitää paikkansa, stressi hikoiluttaa taatusti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 21:44

Hikoilutta se johtuu monesta tekijästä. Stressi kanssa hiostuttaa.Kannattaa ajatella mistä moinen johtuisi. Nyt ilmassakin ollut hiostavaa. Minun on pitänyt käydä pesulla aika usen. Hiki tuppaa jäämään kiinni kovasti jos kylmään suihkuun vaan menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:09

Omalla kohdallani en ole huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 23:56

Vastauksia kysymykseesi jo saitkin, oletko kokeillut hikoiluun tuota tuotetta? Itse olen ja on hyvä tuote:
www.apteekkituotteet.fi/Bats...l-on-60-ml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:06

Saattaa olla mahdollista. Idalla on hyvä linkki, vilkaisepas sitä.