Millekä sivustolle EI ikinä kannata mennä tai eksyä netissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 20:01

Nettikauppojen sivuille? Varsinkaan parnokauppojen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 20:15

ainakin ( minun koneellani )Norton 360 ilmoittaa jos on jotain vikaa sivuston varmenteessa.
mutta tietenkin pornosivuilla voisi olla epäviisasta vierailla, tosin en ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 20:19

Onneksi ei ole tullut vielä sellaiset sivut vastaan.Uskoakseni koneeni "herjaisi" eikä edes päästäisi näille sivuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:44

Meidän ensimmäinen kone tilttasi, kun poika kirjoitti sanan porno, ja sivuja iski tuhat määrin..
Kone tyhjennettiin ja alettiin taas alusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:50

En ole vielä sellaisille sivuille eksynyt, sen sijaan sähköpostiini tulee epämääräisiä viestejä erittäin epämääräisiltä lähettäjiltä. Niitä en availe.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2011 - 23:09

taitaapa olla nykyään suurin mahdollinen rikos eksyä jollekin sivulle missä vertaisverkon kautta ladataan tiedostoja melko edullisesti "koekäyttöön" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 00:46

Asenna selaimeesi WOT (toimii ainakin Mozilla Firefox:issa), niin se varoittaa jos olet avaamassa epäilyttäväksi ilmoitettua sivua.
- ei tietenkään täysin luotettava sekään.
www.mywot.com/
Opastusta: www.mywot.com/en/settings/fi...uide#guide

Tässä esimerkki sivun raportista:
www.mywot.com/en/scorecard/example.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 01:05

Pornosivut ovat sellaiset, joita ei viitsi availla. Sähköpostiin joskus tulee epämääräisiä viestejä, jotka deletoin avaamatta niitä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 07:07

Kyllä minullekin joku sähköposti menee suoraan roskapostiin, harkitsen sitten avaanko vai en.
Mikko, lapsenlapseni kun asenti tämän koneen minulle aikoinaan,sulki pornosivutkin minulta.
Kerroin, että kyllä ne minun puolesta saa olla kiinni, en viitsisi katsella niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:53

En osaa sanoa, yleensäkään en mene millekään mistä koneeni ei ilmoita onko se turvallinen vai ei.