Kuinka monen napsulaisen päivään kuuluu lenkkeily ja kuntoilu?Itse yritän käydä lenkillä päivittäin n 4 km.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 10:26

Lähes päivittäin käyn lenkillä tai pyöräilen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 18:56

Työni on melko fyysistä (puutarhalla ja kasvihuoneella työskentely) ja työmatkat pyöräilen (3-4km). Saan arkisin liikuntaa mielestäni riittävästi. Ei minulla energiaa oikein riitäkään illalla enää ylimääräiseen jumppaan. Viikonloput yleensä lepään kunnolla. Toisinaan kyllä innostun viikonloppuisin metsälle marjastamaan tai sienestämään tuntikausiksi. Kotona minulla on myös tanssimatto (PS2 peli) ja zumba, joihin silloin tällöin puran energiaani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 18:59

Olen pyrkinyt käyttämään päiväni hyötyliikunnalla. Sitä saan tarpeeksi asti, kun kävelen rappuja ja mäkiä ylös alas päivittäin. Välillä olen ihan puhki.Postilaatikko reisusta päivittän tulee 4km.2.päivässä laatikolle .Välillä iltahämyssä iltakäveluy.Ruohonmleikkuuta joka toinen viikko ,moneksi päiväksi.Käydään säännöllisesti uimassa.Välillä jumppaan ja venyttelen. Polkupyörää tulee käytettyä silloin tällöin. ,on hyvä hyötyliikunnan harrastajalle,Että milloin mitäkin ja marja reisut metsään ,polttopuitten keruut ja rakennuksella tekeminen. Meillä vanhaa rakennusta entrataan. Siihen voi osallistua aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 19:42

Kuntopyörää kerran viikossa, uimista ja lenkkeilyä samoin.Ja kotona Peto- koira kasvamassa lenkkeilykaveriksi.Edellinen koira eli lähes 14-vuotiaaksi ,eikä hänestä enää viime vuosina lenkkikaveria saanut.Nyt taasen lenkkeilyt alussa.Pysyy koira,että omistaja kunnossa :)
Työni myös aika fyysistä, joten pitää muistaa levätäkin välillä...Tosin taas viikonlopputyöt painaa päälle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 20:27

Fiina-koiran kanssa monet kerrat ulkoillaan päivänmittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:31

Koiran kanssa tulee kuljettua maksimissaan neljä kertaa lenkillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2011 - 23:21

kuuluuhan se, pari pikku koiraa vaativat vaikka väsyttäisi kuinka ;) tenavaakin pitää kärryllä pukata tai pyörällä kuskata joka päivä että näkee vähän muutakin oman hiekkalaatikon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 00:50

Niin kauan kuin sateettomia kelejä riittää, fillaroin työmatkat 20 km/päivä. Koiran kanssa lenkkeilen 3 kertaa päivässä. Odotan kuin kuuta nousevaa ensi kuussa alkavia zumba tunteja, zumbaamassa käyn pari kertaa viikossa + kerran viikossa kuntosalilla. Joten näillä mennään ja yritän pitää itseni kuosissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 09:29

Kyllä lenkki pitää tehdä päivittäin, jos et pääse lenkille, niin olet kuin sairas. Teen kierroksen myös torille samalla ,kun käyn lenkillä, eli huvi ja hyöty samaan nippuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 18:04

Reilu 6 km:n pururatalenkki kuuluu ohjelmaani 4-5x/viikko, lisäksi kaikennäköinen hyötyliikunta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:32

Tontin kiertäminen riittää lenkkeilystä ja sen hoito kuntoilusta. Kolme kiloa on lähtenyt tämän kesän aikana painosta - ihan hyvin siis toimii.