Mitenkähän minun käy kun kylmäketju ei onnistunut?

Söin nyt illalla pari kraavilohivoileipää lohen graavasin aamulla ja oli ollut kuumassa merivedessä ja sitten päivän kuumassa veneen pohjalla, sekä loppumatka kuumassa autossa. Aurinko oli lämmittänyt sen auton. Mutta oli syntisen hyvää!

Söin jo kolmannen leipäpalan.

Lisätty: 06.08.2011 - 08:23

Nyt aamulla karjalanpiirakan päälle laitoin paksuja siivuja. Oli vieläkin syntisen hyvää!

Lisätty: 06.08.2011 - 10:40

Kuva: www.aijaa.com/v.php?i=004378430603.jpg

Avainsanat: lämmin merivesi kuuma-auto jne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 20:53

missähänpäin olet kalaa graavannut, jos oli kuumaa merivettä....
jos aamulla graavasit ja illalla söit, saattaapi olla kohta pitkiä matoja mahas täynnä ;-D

Kysyjän kommentti

Kraavisuolaan fillet Minigrip pusseihin hapettomaan tilaan.
Ensimmäinen file meni viikon aikana, täytyy katsoa koska lapamadot kypsyy!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 19:40

Perästä sen sitten tietää jos oli huonoksi kalasi mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 19:51

Tuohon nyt viitsisi edes vastata...Vaikka eihän siinä mitään jos haluaa kokeilla, kuinka vatsa kaikkea kestää.Ja toki vatsa tottuu kaikkeen epämääräiseen, jos jatkuvasti vatsahermojaan siihen opettaa....
Jos ei Jumppiksesta lähipäivinä kuulu, on lasaretissa tippaletkun jatkeena.Ollaanpa kuulolla...Ja ps: onneksi ei ole hajuNapsu.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:35

No huomenna näet olikos vikaa.. jos vatsa möyrii niin pilalla oli..
Mutta yleensä tuo maku ratkaisee joten uskon olevan kaiken kunnossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:48

Ei kala päivässä vielä pilaannu, ole ihan huoleti! Vanha kala haisee, ei sitä kukaan suuhunsa laittaisi. Ja suola kyllä puhdistaa pienemmät pöpöt, saat nähdä! Kerro sitten, miten meni, tulitko sairaaksi vai et!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2011 - 23:36

lämmin on mukavasti aloittanut kypsennyksen ja suola jatkanut sitä, ihan syötävää varmasti jos ei kerran pilaantuneelle "tuoksu" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 00:42

Onnex ei oo pakko, jos ei haluu. Joten minulta olisi jäänyt syömättä :D