miten yliopistolla voi vaihtaa alaa, esim. jos opiskelee tietojenkäsittelyä, miten helppo on vaihtaa historiaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 11:46

tännekkin voit laittaa kysymyksen:
www.opiskelupaikka.fi/Virtua...o-opiskelu

tai ottaa yhteyden yliopiston opintoneuvojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 13:37

www.yliopistohaku.fi/yshjHakija/

pistähän omaan yliopistoosi kysely...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 17:18

Yliopistosta vaan kyselemään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 17:55

Olen käynyt ainoastaan kiertokoulua yli 70 vuotta ja välillä vastapäiväänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 17:57

Eräs tuttu ainakin vaihtoi opintosuuntaa aluksi keneltäkään kysymättä; alkoi siis vaan suorittamaan toisen opintosuunnan kursseja ja meni sitten vasta pari vuotta myöhemmin juttelemaan proffalle, että "kun minulla nyt on kaikki tämän opintosuunnan kurssit suoritettuina, niin enkös minä voisi tehdä sen lopputyönkin tälle laitokselle?" ja kyllähän se onnistui. Varmaan se proffa oli kuitenkin joutunut sen vaihdoksen jossain yliopiston hallintoelimessä hyväksyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:17

Olettaisin että se selviää kysymällä ao. Yliopistosta.