Kuinka kauan olette olleet napsulaisena ja miten löysitte tämän palstan?Itse olen ollut vähän toista vuotta .

Aion pysyä napsulaisena 100%.sesti.Hyvä ja paras keskustelupalsta ja kivat napsulaiset
neuvomassa ja opastamassa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 10:26

piti oikein käydä tarkastamassa .. 09 tammikuun alusta .. onpa aika rientänyt .. itse en ole vanhentunut ainakan vuottakaan , mut tuosta päätelen niin oisin .. kiva paikka on tämä napsula vaika en aina niin aktiivinen olekkaan en kuitenkaan unhoita .. välillä käyn kurkkimas mitä tänne itse kullekkin kuuluu ...ja olenkin " kuulluut" , et hyvää sekä huonoa .. ollaan jouduttu luopumaan hyvästä napsu ystävästä se uutinen oli todella surulinen , kuin taas toisia on koetelleet sairaudet , mutta pääosin tuntuu , kuin hyvääkin ois napsulaiselle tapahtunut , jotta täällä kyllä kohtaa tämän elonkirjon .. se ei ole huono asia vaan ihan päinvastoin .. hyvää kesän jatkoa vain napsulaisille t. ciby

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 10:25

profiilissani lukee: liittynyt: 16. helmikuuta, 2008
sattumalta törmäsin ja kirjauduin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 10:47

Tykkään pelata mahjongia ja tetristä ja sattumalta tuli tämä napsu kun googletin, alussa vaan pelailin ja aloin vastailemaan kun ei huvittanut pelata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 11:53

Maaliskuussa 2010 jostain se vain putkahti esiin ja oli mielenkiintoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:06

Marraskuussa 2008 liittynyt joten onhan täällä aikaa jo vierähtänyt. Mukavia napsulaisia joten mikäpäs täällä on ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:49

2.5 vuotta tullut oltua ja ihan matkakuvia kuin kertomuksia hain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 15:08

Vähän toista vuotta. Elikkä aika vähän aikaa. Mutta antoisaa ollut koko tämä aika. Iki ihania ystäviä ,joiden kanssa olen voinut kirjoittaa.Täällä olen voinut olla ystävä yhdelle jos toiselle. Kiitän ystävyydestä kaikkia .Olette olleet tosi ystävällisiä ja asiallisia, ainakin minua kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 16:38

Toukokuussa 2010 olen liittynyt Napsuun, ensiksi en napsutellut yhtään vaan keskityin enemmän matkojen seurantaan. Sitten aloin napsutella ja ilmeisemmin olen jäänyt koukkuun :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 18:21

Löysin joskus n.2008 vuoden alussa joitain anonyymin matkakuvia. Tallensin linkin ja maailman ympärimatkalta palattuani löysin unohtamani linkin. Kaippa se siitä alkoi kirjauduin sivulle kokeeksi? (numeroni on yli 6000 penempi kuin kysyjän.)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2011 - 23:47

21.7.2011 oli liittymispäivä, etsiskelin äkkilähtöä ja piti kirjautua että sai tallentaa vahdin, no vahti lähettää hyviä ideoita joka päivä ja teiltä saa niitä lisää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:46

Alunperin löysin Napsun, kun etsin matkoja ja tuolloin alakoulua käyvä poikani kehoitti katsomaan Napsun sivuilta. Keskustelupalstalle liityin keväällä 2009, kun surin isäni parantumatonta sairautta ja en saanut yöllä oikein nukutuksi niin piti jotain ajankulua keksiä. Väillä olen pitänyt taukoa milloin mistäkin syystä vaan sitten on ollut taas kiva palata taisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:16

Monta kertaa on tätä kysytty jo aiemmin. Sattumalta löysin kun etsin äkkilähtöjä. Aika kauan olen ollut täällä. Sitä en tiedä miten kauan vielä olen.