Missä saa suoritettua atk-ajokortin ja minkä hintasia ne ovat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 12:20

Minulla ei moista ole ja tuskin tulloo. Siitä huolimatta 13vuotta olen erinäisiä combuja omistanut ja jopa yrittäjänä leipäni ansainnut kotoa käsin niillä malleja tehden.
Kansalaisopiston excell kurssin jätin kesken aikoinaan kun opettaja kyseli minulta opit. Kyllä vähän menee väärin jos maksan ja joudun vielä opettamaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 10:18

täällä infoa:
www.atk-ajokorttikoulu.fi/fi/
www.atk-ajokorttikoulu.fi/fi...at_osaaja/

aikuiskoulutskeskuksissa, etäopiskeluna, kansalaisopistossa,työväenopistossa jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 11:48

Järvenpään Invalidien ammattikoulussa homma hoituu myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:47

Minulla itsellä on iso A ja suoritin tuon työvoimakursseilla ja oli silloin ilmainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 16:35

Suoritin sen aikoinaan opintojeni yhteydessä. Työvoimatoimistosta voisit kysellä alkavia kursseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:11

Saitkin jo monta hyvää linkkiä ja itsekin sain vinkin siitä.