Miten napsulaiset suhtaudutte Rayn peleihin ja seisotteko monta tuntia pelaamassa ja tungette rahaa mielinmäärin niihin?

Itse olen niistä päässyt irti ja enää eurojani niihin pistä.Ne vie kaikki rahat,eivät anna.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 10:41

en harrasta rahapelejä, en Rayn enkä muitakaan. jokainen saa tehdä euroillaan mitä haluaa mun puolesta.
backgammonia pelaan netissä sillointällöin tai mahjongia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 10:49

Hyvin harvoin niihin rahojani työnnän, joskus kun reissussa ollaan niin muutaman e voin uhrata niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 10:53

0 tuntia, eikä euroakaan irtoa RAY:n peleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 11:44

en osaa pelata niitä, enkä ole edes yrittänytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:39

Harvoin niihin rahaa laitan ja jos laitan niin maksimissaan tulee 4€ laitettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 14:40

Itse en pelaa.En edes tiedä, kuinka ne toimii...Mies laittaa kassalta saamansa pikkukolikot aina koneeseen, jos sellaisen pelin näkee.Sanoo joka sentin menevän hyvään tarkoitukseen.Suuria summia ei kuitenkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 16:29

Joskus ohikulkiessa voin laittaa euron tai pari, mutta en todellakaan jää jumiin koneen ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 18:41

Olen yksi näistä ihmisistä, jotka eivät edes ymmärrä ko. pelien mekaniikkaa. En ole liiemmin kiinnostunutkaan opettelemaan taitoa. Lotosta ja raaputusarvoista tykkään, mutta ei niitäkään tule harrastettua kuin ehkä pari kertaa vuodessa (sukulaisten kesken ostamme toisillemme "perinteisesti" raaputusarpoja joululahjaksi).

Olen kuitenkin avomielinen näiden kolikkomaatti -pelien suhteen. On silti hyvä pitää kaikessa kohtuus. Oli se sitten rahapelit, tietokonepelit tai jokin muu harrastus. Ei ole hyvä keskittyä liikaa yhteen juttuun ja on pidettävä varansa, ettei harrastus ala hallitsemaan elämää (= kehity pakkomielle). :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 19:05

Rahaautomaattiyhdistyksen koneet ovat menneet 20 pennin pajatson jälkeen sellaisiksi ettei niihin viitsi rahojaan työntää.
Olin 20 vuotta sitten Silja Symphonyn risteilyllä ja lounaalla jouduin sen hetkisen johtajan pöytään. Kertoi hänellä olevan viimeinen virkamatka ennen eläkkeelle jääntiä. Ystävystyimme ja taisin saada parhaan tuoton silloin RAY:ltä. Tosin peliautomaatteja ei näkynyt mailla ei halmeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2011 - 23:51

en laita kolikkoakaan näihin laitteisiin, en välitä pienistä voitoista varsinkaan kun voitolla ei taida kukaan olla, lottoa pelaan sen pienen mahdollisuuden vuoksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:53

En ole ikinä kolikkoakaan niihin laitteisiin työntänyt. Ainakin lähimarketin pelikoneilla näyttävät usein pelailevan yhdet ja samat tyypit, joilla lienee jo jonkinasteista peliriippuvuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:00

Pari euroa silloin tällöin työnnän hedelmäpeliin. Ja siihen jääkin sitten.
On kamalaa katsoa miten mummelit ja pappelit pelailevat päivät pitkät noissa marketeissa niitä pelejä. Monikin on nälässä sen jälkeen kun pelaavat rahansa sinne.