Mten aioitte viettää viikonloppunne ja mitä laitatte ruoaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 13:42

Ruokapuoli avoinna, tänään kyllä grillataan...
Ja ihan rauhallista kotiviikonloppua vietetään..
Saunapäivä totta kai nyt perjantaina...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 10:19

Ruokapuoli vielä hieman avoinna, kun menee tämä viikonloppu työn merkeissä...Mutta varmasti jotakin keittoa tulee evääksi tehtyä.Miehen mielestä keitto on "epäruokaa" , joten saapi laitella itselleen jotakin muuta hyvää :) Onneksi pysyy kauha silläkin hyvin näpeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 10:51

Kotona vaan ollaan, ja riippuu säästä mitä tehdään, kalaruokia syödään vkl, olen vähän noihin grillilihoihin kyllästynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 11:43

Kaiketi kotosalla olen,pientä lenkkiä ulkona ja ruokana on broileria tai kalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:16

Alkaa yövuoron jälkeen vapaat. mökkiä olemme lämmittäneet ja tarkoitus mennä sinne ainakin pariksi yöksi. Possunpihvit ovat juuri maustumassa marinadissa ja ne grillaamme. Lisukkeeksi jotain salaattia ja muurikkakasviksia. Jälkkäriksi teen marjarahkaa. Huomenna keittelen kahden kalan kalasoppaa, niin että näillä mennään jonkin matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 15:10

Kyllä nyt täytyy marjoja poimia ,että saa kellarin hyllyille mehupulloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 15:27

Ruokalistalla on tänään uusia perunoita(siikli) sekä savustettua lohta.Teen siihen valkokastikkeen sekä ravistelen " hölskykurkkuja".Ruisleipää.Kohta menenkin keittiöön.
Odottelen pääsyä toimistohuoneeseemme, joka on ollut remontin alla noin viikon verran.Tänä viikonloppuna laitamme kaikki tavarat paikalleen, jos jaksamme.Lauantaina on oikeastaan paritkin juhlat.
Toimelias viikonloppu.
Saa nähdä ehdinkö ollenkaan raveihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 16:28

Lepäilen viikonloppuna, tosi raskas työviikko takanapäin ja univajetta on kertynyt aika lailla. Keho on vielä kesälomaryhmissä, joten yöunet ovat jääneet todella lyhyiksi, 4 tuntia/yö. Just olen menossa kauppaan, en vielä tiedä mikä olisi viikonlopun ruokalista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:58

Meni jo tuo viikonloppu. Launtaina kävin kylässä syöden pari voileipää. Kotona sitten pikaruokaa muistaakseni jauhelihapihviä perunoiden kanssa.
Sunnuntaina kotona ja isännän valintana oli kanankoivet.