Monelle lomalaiselle heinäkuun viime viikko on ollut ja mennyt.Mikä Sinun lomallasi oli parasta. Jos loma edessä, mitä odotat?

Avainsanat: muisto kesälomasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 19:34

Budapestin sillat ja Tonavalla risteily rakkaan kera.
Mikään muu ei voi olla niin ihanaa ja lumoavaa.

Tammi- helmikuun vaihdetta odottelen, jolloin koittaa lähdön hetki Teneriffalle Puerto de la Cruziin.

Siinä väliaikana piipahdetaan Saariselän maisemissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille ja papalle onnea tuleville matkan suunnittelemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 19:38

Olipa s ihana reissu, tuli sentään tehtyä, eikä kaduta.Pojalleni tuonne Imatralle.Siellä heti ekana päivänä rappusia ulos tekemään.Tehtiin talkootöinä .Yhteispelillä sujui.Välillä huudeltiin syömään ja kahville.Kuumuus kun yllätt,i lähdimme rantaan 300m päähän uimaan.Tuli tehtyä aamu-päivä ja iltauinnit.Hienoa hiekkaa pohjassa ,samanlaista kun yyterissä.Aivan mahtava järvi.Lämmintä vettä.
Toisena päivänä piti hainhammasrivistöä tehdä ahkeraan ,aamusta iltaan.Seuraavana päivänä päälilaudoituksia ja kaiteta. Tuli komeat puiset raput 19 askelmaa.Ylös tasanne. Ensikerralla kun kutsu käy on pitkä lukujärjestys tekemättömistä talon töistä .Saavat kuulemma meidät paremmin pysymään luonaan, kun on tekemistä.Ihailivat meidän yhteistyötä.Nyt odotamme uutta lomaa ja kutsua .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 20:56

Kun selvittiin Egyptistä kotiin.. ja totta kai nuo Pyramiidit ja Sfinksi on tullut nähtyä on ihan lapsuuden haaveeni nähdä tuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 20:58

LOMA itsessään on jo LOMA :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 21:01

Parasta oli, kun Peto- koira liittyi laumaan.Ja tietysti uskomaton Cadizin kaksi viikoinen...Edessä vielä Pietarin nähtävyydet.Odotan innolla sitäkin... Minulla on ollut kaikienkaikkiaan hyvä kesä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 22:26

Hyviä juttuja oli monia. Loma sinällään ja sain kesäkuun alussa laittaa kasvit, kesäkukat yms. kummitukset meidän pihalle. Todella ihanaa oli viikko Kroatiassa. Nyt odotan innolla kahta lomaviikkoa Lapissa. Alahan Sirkka-Liisa harjoitella vaskaamista...jos aiot taas takapenkille..Mitäkö odotan tulevalta lomalta? Hyviä ilmoja, elämyksiä ja kultahippuja sekä yhteistä aikaa elämäntoverin kanssa vaellella kairalla huolettomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 23:02

Kesän ehdottomasti paras retki oli ex-tempore reissu broidin veneellä Tallinnaan hyvien ystävieni kanssa. Ensi kesänä täytyy tehdä reissu uudestaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 09:48

Lomaa koko loppuelämä, mutta kesässä on ollut monia kohokohtia, ja vieläkin on matkoja tiedossa. Olisi tarkoitus käydä Lapissa, ja syyskuussa Italiassa, joten on vielä, mitä odottaa.
Tässä nimenomaisessa kesässä on ollut parasta ihanat ilmat, on tuntuntut ihan oikealta kesältä, on voinut istua ulkona sekä aamukahvilla että pitkälle iltaan, ja uimavedetkin ehtivät lämmetä. Kesässä on parasta se, että on kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 10:15

meillä ollut harvinaisen juhlahumuinen kesä ... on ollut ja nytkin tulevana viikonloppuna häitä ja häät .. rippi, ylioppilasjuhlaa ..tulossa vielä yhdet sukujuhlatkin jo seuraavalla viikonlopulla.... tuttuja tavattu ja tuntemattoomiinkin tutustuttu ... kiereltiin raattentie , kuin pohjoispohjanmaatakin .. Hangossa ihailimme kaupunkia polkupyörän satulalta katsottuna ja täytyy sanoa , et kaunista oli ...vielä piti tehä pyäräretki savonlinnassakin , mut nyt näyttäis siltä , et isännällä työt haittaa pahasti meitin retkeä .. jos syksy ois viel sopivan sateeton ja lämmin saatettais lähteäkkin ..karavaanareillakin on tapaamisia , jotta muutamat treffit ois sielläkin saralla tiedossa ja tietty lahden messut .. sekin on erityisen kivaa , kun saa nähdä ja kuulla heiltä ..et mitä ja missä ovat kierelleet .. jotta kaiken kaikkiaan kivaa on ollut koko kesä .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 11:26

Kesässä parasta ovat aurinkoiset aamut ja rauhallinen kahvittelu ja lehden luku parvekkeella. Lomalla nautin eniten siitä, ettei ole kiirettä eikä aikatauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:47

Lomalla oli tietysti sisaren vierailu. Mutta tärkein ja itselleni täysin lomaa oleva loma on toivottavasti vielä edessäpäin.