Harmittaako tai ärsyttääkö sinua juuri nyt joku asia? Miten aiot toimia sen suhteen?

Meillä lentelee täällä sisällä erittäin levottomia kärpäsiä. Niille varmaan tarttis tehrä jotain...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 22:29

Yövuoron tässä aloittelin ja ei kyllä ärsytä eikä harmita nyt juuri mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 18:29

Minulla on veripalvelun "Kerran kesässä" kärpäslätkä tuossa tietojenkäsittely huoneen pöydällä, joten ei häritse mikään asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 18:58

Kuuleppa Hurjatta, sinäkö se meillekin lähettelet niitä kärpäsiä, jotka yön aikaan eivät anna minuutinkaan rauhaa.
Hyttysen vielä jotenkin saa tapettua, mutta kärpänen on eri juttu.
Minulla on Raid pullo vieressä ja kun kärpänen istuu sopivalla kohdalla yritän huumata sitä.
Sitten se rääpäle viruu lattialla ja saan sen listittyä. Ei niitä järin paljon tule sisälle, mutta
kuitenkin valot houkuttelee kun pimenee ja ikkunat on auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 19:26

Ei harmita mikään eikä ärsytä mikään. Aika vierasta minulle .Nyt kesällä harmitti yks naikkonen uimassa. Mutta siitäs sai.Ajatteli varmaan että minä yksin vaan uin.Eihän se käynyt päinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 20:44

Ei harmita eikä ärsytä mikään, mutta sen olen huomannut viimeöisestä valvomisesta uni silmässä nyt jo... joten pikapuoliin maate..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 20:53

Kaikki hyvin, joten tällähetkellä ei sitten mikään potuta
kun on kaikkea kivaa tiedossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 22:28

Vapaan jälkeen aikainen aamuherätys töihin HIEMAN kipristelee takaraivossa ,mutta ei niin paha asia kuitenkaan.Ei pidä valittaa, kun sentään ON töitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 22:49

Hitsi ku sais noi murkkuikäiset hiljasemmiksi, mun täytyy aamulla taas klo 5:15 herätä ja tääl on vielä tietsikat päällä ja musiikki pauhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:23

Harmittaa vyötärölle kertyneet pari-kolme kesäkiloa. Eikä tästä asiasta voi edes syyttää muita kuin itseään! Pakko lisätä liikuntaa ja pistää herkut pannaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 04:43

Kärpäsistä ei enään ole vaivoiksi, mutta muutama asiaa vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:39

Ärsyttää alle nopeusrajoitusten ajajat jotka sitten ohituskaistan tullessa nostavat nopeutensa sallittuun asti. Heti ohituskaistan loputtua tiputtavat vauhtinsa taas entiselleen. On aika mahdoton ohittaa sellainen auto ilman ylinopeutta.
Jos voisin, niin ehdottaisin että normi nopeus olisi kaikille ajajille, mutta ohittajille sallittaisiin esim. 10 km korkeampi vauhti ohittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 02:32

Minua ärsyttää eniten miehelleni tehdyt selkä leikkaukaset(hoitovirheet leikkaukuksissa)..Nyt jo 3 kertaa leikattu..Tuli tieto ,että pääsee Töölön sairaalaan tutkimuksiin vasta12.10 Nyt on huonommassa kunnossa ennen leikkauksia..
Nyt pitää yrittää ottaa kotia hoitoon ensi viikolla..En tidä miten pärjätään