Jos nyt ilmoittautuisin presidenttiehdokkaaksi, niin olisiko minulla hyvä itsetunto vai ylisuuri ego, eli itseluottamus?

Avainsanat: presidenttipeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 11:50

Jospa sinulla olisi vain ajatuksena saada maastamme parempi paikka elää? Kuuntelisin mieluusti uusia näkökulmia aiheesta. Siitä vaan ehdolle :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 12:02

jo vain voisit olla hyvää ainesta. erilaista näkökulmaa asioihin.
lycka till! varmasti saisit napsulaisilta kannatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 12:20

Epäilisin että ylisuuri ego. En aliarvioi mitenkään ajatusta . Vastasin noin kun kysyit.Voihan sinulla hyvä itseluottamus olla siitä huolimatta.Onnea sille ajatukselle .Kaiken karvaiset ystävät siellä on ehdokkaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 12:45

No ei muuta kuin kokeilemaan, eihän tuo mitään maksa..
Yrittänyttä ei laiteta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 14:40

kannattaako edes haaveilla, hullun virkaa havitella. ego ja itsetunto luulon varassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 15:33

Hyvä itsetunto Sinulla olisi. Ei kun pökköä pesään vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 16:33

Jaa kyllähän se voisi olla aika vakuuttava itseluottamus, muuten minun ei enään tartte hakea, sillä olen jo "urkki" niin kanarialla kuin tallinnassakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 17:14

Rohkeasti vaan mukaan me napsut olemme tukenasi. Hyvää itseluottamusta siinä ainakin tarvitaan. Sinua en sillai tunne, mutta uskoisin sinun pärjäävän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 17:16

Ego kohdallaan eli helwatan hyvä itseluottamus.

Tässä päivän kevennys :)
Ote Suomenmaan vaaligallupista:
- Kuka kelpaa mielestäsi parhaiten demarien presidenttiehdokkaaksi?
A. Halosen Tarja
B. Työväentalon Harja
C. Katuluuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 17:51

Sopii sinne sinunkin yrittää. Jo aikoinaan kun Relander oli pressana niin aamulla eräs hamppari pyysi häneltä rahaa Kauppatorin kulmilla. Relander kysyi miekkoselta "etkö tunne minua"? En oli vastaus. Kuultuaan keltä pyysi markkaa loihe lausumahan rantamies; "sinulla on kiva jobi, miten olet keksinytkin sen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 19:03

Ei muuta kuin kokeilemaan poliittisten siipiesi kantavuutta. Sinulla täytyy olla hyvä itsetunto. Onnea yrityksellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 20:39

Joko sulla on puolueen kannatus takanasi ? Että pääset ehdokkaaksi
Onnea ja kyllä siinä egoa tarvitaan että siihen hommaan edes pyrkii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 11:56

Ei sinulta ainakaan itseluottamusta puuttuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 04:37

Saat ääneni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:33

Hyvä itsetunto - mutta pois poikkeen sinun pitää sieltä Egyptin maasta tulla.