Mikä ohjelma tänään? Jotain erikoista ,vai samaa kuin eilenkin?

Mukavaa päivää kaikille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 12:06

Lomapäivä, johon kuuluu ainakin kirjastossa käynti, kulmien ja ripsien laitto kosmetologialla, kirpparikierros ja kotihommia.

Kysyjän kommentti

Hienoa! hemmottelupäivä!
Kiitos kaikille vastaajille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 10:27

Kiitos samoin itsellesi!
Tänään on luvattu sateita, niitä tässä ounastelen. Vielä ei merkkiäkään säätilan muutoksesta, aurinko paistaa ja tuulee leppoisasti. Runsaan aamupalan jälkeen taidan aloittaa jälleen säilömisen, eli eilisillan valkoisten viinimarjojen käsittelyn sekä kesäkurpitsoiden valmistamisen pakastettavaksi lisukkeeksi pahojen päivien varalle. Kesäkurpitsaa tuli taas monta kiloa puutarhastamme, onneksi pari kiloa sain annettua naapureille. Eilinen päivä meni lorvimisen merkeissä, tänään aion olla vähän tehokkaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 10:45

Kiitoksia, kuin myös!! Aurinkoinen, pilvetön taivas näkyy työhuoneen ikkunasta, eli työpäivä tässä menossa, töitten jälkeen mahdollisesti taas metsän antimia keräämään joko vaapukka tai mustikkaa, mikäli luvatut sadekuurot sotke suunnitelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 12:10

mukavaa päivää kuin myös! tätini lauantaisia 80-vuotispäiviä varten landelle laittamaan loppusilausta .
ja normaalit muut päivärutiinit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 12:58

Tänään tulee ladattua valokuvaamoon iso pino jos minkälaista kuvaa jotta saa nipun valokuvia itselleni ja vanhemmilleni...

Siivousta ja ruuanlaittoa on tehty ja on vielä luvassakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 15:40

Kyllähän se eläkemuorin elämä on sitä ja samaa. Tytär kävi juuri viihdyttämässä.
Ja tässä se päivä menee huomista odotellessa.
llma on hyvinkin lämmin, odotan jospa se viileneisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 16:51

Vanha sanontahan kuuluu: Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Elikkä 8 tuntia töissä, kuten normaalisti arkena ja kyllä on ollut rankka viikko täytyy myöntää. Unirytmi on pitkän kesäloman jälkeen sekaisin, saan unenpäästä kiinni vasta klo 1 ja herätys jo klo 5:15, joten ei ole paljon hymyilyttänyt tämän viikon aamut. Fillaroin työmatkat n. 20 km / päivä, murehdin jo ensi viikkoa, sillä sateita on luvassa ja täytynee lähteä sadevarusteiden ostoon. Yritän nyt fillaroida niin kauan kun kelejä riittää, sitä autoilla ehtii aivan riittäväsi, pitkä tylsä talvi tulossa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 17:19

Aurinkoinen vpaapäivä on ollut, mutta juuri äsken jyrähti ukkonen..mielenkiintoista lähteä yövuoroon. Olen lenkkeillyt oman kotipotilaani kanssa, lämmittänyt rannassa mökkiä huomiselle ja keräillyt pensaista mustia viinimarjoja. Nyt on mehustin porisemassa ensimmäistä satsiaan.
Lisäksi olemme varanneet Lapin reissun ensimmäisille päiville majoitusta. Eka yö Saariselällä Riekonlinnassa ja siitä sitten kolme seuraavaa yötä Sotajoen kämpällä. Siis samassa missä viime syksynäkin. Ei ole sähköä, ei pelaa kännykät eikä tietokoneet ja kultaahan löytyy mitä todennäköisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 18:54

Rakennuspuuhia mökkinaapurin kanssa syksyn sateiden varalle. Kesäkeittiön kattolle uudet muovilevykatteen. On valoisa ja mukavaa syksyn tullen kokkailla ja poltella lämmintä valkeaa.

Mukavaa illanodotusta myös Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 04:35

Kotiaskareiden merkeissä.