Mitä yleensä syötte ns makean nälkäänne?

Avainsanat: helsinki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2008 - 14:57

suklaata, ja kaikkea makeaa mitä kaapeista löytyy,hillosta nomparelleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2008 - 15:43

Sellainen (makeannälkä) yllättää suht harvoin, joten mitään ei ole kaapissa valmiina tätä hätätapausta varten, joten olen kekannut, että kun ottaa ruokalusikallisen tummaa siirappia, niin johan tokenee toviks jos toisekskin makeanhimo (ja on muuten hyvää, kannattaa kokeilla)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 16:07

yleensä yritän itse leipoa makean yllättäessä mutta liiankin usein kuitenkin sorrun esim. suklaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 17:55

ei usein satu, mutta kun sattuu niin silloin se on yleensä suklaata

Lisätty: 20.10.2008 - 18:30

mulla on myös yks kaveri joka on hunajafarmari, sitä kautta meiltä löytyy tosi makeeta hunajaa, sitä kun lurauttaa lusikallisen pari melkein mihin vaan, niin jopa saa makeannälän torjuttua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 18:05

suklaa on ihan ehdoton makean nälkään. normi karkeista kyllä pystyn luopumaan, mutta suklaasta en:D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 21:40

miul vähän sama jutsku kun jonin13:toista jotta kaapit ei notku karkkeja/ suklaita täys sen varalta jos vaik makian nälkä iskeepi. mutta silloin tällöin kun tämmöistä oireilua tapahtuu jotta sokrua pitäs saaha, niin useimmiten se on irtokarkkia k-kaupan irtomakeis lokeroista tai karkkipussu karkkihyllystä. joskus harvoin suklaata ja vielä harvemmin jäätelöä. jossain samankaltaisessa kysymyksessä vastasinkin jotta olen ennemminkin suolaisen ystävä, sipsua, popcorvia, paistetut tacosticksit jne. silloin kun se suolaisen himo iskeepi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 21:58

nallekarkkeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 22:59

Vaikka verenpaine nousee lakritsia on joskus popsittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2008 - 01:37

rusina, rypäle,lakritsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2008 - 09:05

Maitorahkaa+kevyttä kermaviiliä+puolukkasurvosta+makeutusainetta tai sokeria+ muutama lusikallinen turkkilaista jukurttia. Näitä on aina jääkaapissa, mahtavan ihanaa, kannattaa kokeilla. En pidä karkeista enkä voi syödä suklaata mutta tähän on tullut suorastaan neuroosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 10:45

Hieman laktoosintonta suklaata tai sitten palan kakkua. Nyt ovat in kuivatut hedelmät, ostin juuri eilen Stockalta viikunoita ja päärynöitä.

Lisätty: 26.11.2008 - 10:46

Valion maustetut rahkat ovat myös hyviä eli omena-kanelirahka tai jokin muu.