Hyvää huomenta napsulaiset,miten aamu on lähtenyt käyntiin ?

Itse olen vasta heräilemässä ja keittelen kahvia ja olen tietokoneella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2011 - 08:03

Huomenta napulaisille..Kahvin ja aamupalan jälkeen kävin kasvimaalla. Lupasin viedä avustus paikkaan omaa satoa..perunaa,kurkkua, salaattia,kesäkurpitsaa ja tilliä..Pensaasta keräsin myös pienen rasian karviaisia..
Kun pääsen avustus hommista käyn miestäni katsomassa miten voi..
Illasta pitäisi vielä (jos jaksaa)kerätä viinimarjoja.
On kumminkin illasta pakolliset kastelu hommat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2011 - 07:33

Huomenta, aamuteetä juodessa ja napsutellessa hetken aikaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 09:13

kiitosia kysymästä ja huomenta napsupoppoollekkin .. ! tämä päivä tulee olemaan oikein kiva tai ainakin odotan sitä .. saan uudet hiukset ja pari kivaa naisystävää kahvitelemaan .. lätäreitä aattelin tuolla kesäkeitiös paistella kera vattuhillon ja kermavaahdon .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 09:27

Minä olen kastellut kukkivia kukkia ja juonut aamukahvini, on maassa vielä kastetta mutta kun aurinko sen kuivattaa niin istun pihalla keinutuolissani ja ihailen pihaani ja luen kirjaa tai torkun kuten yleensä, lukiessani käy niin, silmät alkaa kiinni menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 09:54

Minä tässä otin pari opioidia, että pääsen päivästä kiinni.
Nuo säryt ne vaivaa, mutta elettävä on jokainen hetki.
Eipä minulla ole etukäteissuunnitelmaa, katsotaan mitä
päivä tuo tullessaan. Kaikille hyvin heränneille kivaa päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 10:14

aamuyöstä 3 aikaan heräsin hyytävään kylmyyteen, oli vain +4C lämmintä ulkona. kodissa kaikki ikkunat mitkä vain auki saa olivat sepposen selällään. suljin muutaman ja jatkoin unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 12:49

Tänään sain postissa tilaamani 2 valokuvakirjaa jotka teetin Egyptin matkastamme... niitä on tullut ihailtua..
Täytyy sanoa että nyt olen toisen kerran moiset tilannut ja jäin koukkuun en enää halua albumiin kuvia liimailla ja tähän saa viel äkertomustakin joukkoon..
Hoitokoira ollut meillä nyt yhden yön, omistaja Ruotsin laivalla joten eläintenkanssa touhuten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 15:07

huomentaPäivää!!
On tämäpäivä vierähtänyt kaikenlaisessa pikkupuuhassa
ja valmisteluissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 15:22

Heräsin kahvinkeittimen porinaan hieman jälkeen kymmenen. Ei hassumpaa näin aurinkoisena kesäpäpivänä. Napsuttelemaankin ehti jo kello 15.21.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 11:18

Olen tänään herännyt aikaisin, aurinko paistoi kirkkaasti makuuhuoneeseemme. Laitoin vähän parempaa aamupalaa: raastoin kesäkurpitsaa munakkaan joukkoon. Kyllä oli hyvää!
Nyt vain selailen nettiä enkä osaa ryhtyä mihinkään. Nämä viipyilevät aamut ovat ihaninta, mitä eläkkeellä voi olla. En ota kiireitä huolekseni, sillä kaikki hoituu aikanaan. Ja se, mitä ei ehdi, ei ollutkaan sitten niin tärkeää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:07

On niin kauan tuosta kyssäristä joten kerron että tänä aamu alkoi ihan rauhallisesti ja avoimin mielin.