Miten saan purettua kännykän kytkykaupan ja sopimuksen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2011 - 09:14

riippuu operaattoristasi ja syystä miksi sen haluat purkaa.
kuluttajaviraston sivulla asiasta:
www.kuluttajavirasto.fi/fi-F...tkykauppa/

ota yhteyttä omaan operaattoriisi, ja neuvottele asiasta ja purkamishalun syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2011 - 07:23

Ei mitenkään,sopimus on sopimus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 07:24

Eiköhän ne ole aika heikosti purettavissa? Kytky on kytky, en suosittele kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 09:16

jos kuuluvuus tai jokin muu seikka joka aiheutta sen , ettei voi sitä kännyy käyttää 100% voit ottaa heihin yhteyttä .. yksi tuttu asui sellaisella alueella missä ei se kytky toiminut ja kovan tappelun kans sai sen purettua .. melkein siihen hommaan oltiin jo ottamas tuomaria , jotta helppoa se ei tule olemaan .. juur tuon tähden en ikinä käytä kytkyjä...missään tilanteessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 09:57

tunnen kytkyn kirot, mutta selvisin 10 kk taistelun jälkeen.
En ala stooria kertomaan, mutta ne kytkyt ovat jokapäiväistä hommaa
tv- ja puhelinalalla ainakin.
Ollaan kiltisti vain, kyllä ne aikanaa poistuu, kun ei vain lankea uuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.08.2011 - 12:07

maksamalla maksut etukäteen loppuun asti, ainakain dna antaa muuttaa/uusia sopimuksen 3kk ennen sen päättymistä, ei kytkyä kannata ottaa jos pystyy puhelimen ostamaan rahalla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 13:11

Ei mitenkään vasta sitten kun tuo kytky on ohi... siksi ostan puhelimen aina itse en todellakaan haluaa liittymää kytkynä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 15:20

Vaikeaa on. Tuskin onnistuu ennen määräajan päättymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 21:17

sopimus mikä sopimus.. eipä voi muuta kun maksaa :*(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 12:12

Kokemuksesta voin kertoa, että et mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:06

Tuo sivu kertoo näin:
www.kuluttajavirasto.fi/fi-F...tkykauppa/

Lähteet:
google