Kumpi olet, vai oletko kumpikaan: viininen maanittelija vai maaninen viinittelijä???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2011 - 21:26

en ole viini-ihmisiä enää, ei vaan maistu, enkä maanittelija ole ollut koskaan ;-D en myöskään maaninen.
siis en kumpikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2011 - 21:32

Juon alkoholia todella vähän.Juhlaa voin juhlistaa kuohuvalla, mutta hyvää ruokaa ja nautintohetkeä täyteläisellä punaviinillä.Chileläiset,Espanjalaiset ja Argentiinalaiset viinit ovat minun makuuni eniten.Mutta silloinkin 2 lasillista riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 21:52

Jos otan alkoholia niin kyllä se on koskenkorvaa tonik vedellä,viineistä en ymmärrä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 22:10

En ole koskaan ollut viinien ystävä, joten en ole kumpaakaan. Punkkua en voi juoda, siitä saan rajun migreenin ja valkkari ei vaan maistu. Ainoa poikkeus on Fresita, se on chileläinen kuohuviini, joka on maustettu tuoreilla mansikoilla. Aivan ehdoton kesän juoma :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 06:58

Muutamalasi mene ruokajuomana mutta en ihan hirveästi viinejä juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 10:09

Olen 100 %sesti viinitön maanittelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 13:05

hyvin hyvin harvoin tulee viinejä ostettua...
Juhlapäiviin tulee ruuan kanssa pöytään ketettua..
Jos menen kylään illalliselle niin silloin tuon viinipullon tullessani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 15:13

Elämä on kuin viinipuu, joka vanhetessaan vain parantuu.
Punaista sen viinin olla pitää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 17:55

Kaikki prosenttijuomat maistuvat vuosi vuodelta huonommin..ei liene paha asia ollenkaan. Tykkäsin viineistä mm. ruuan kanssa, mutta nyt vaan alan aivastelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 04:25

Olen kumpaakin, kyllä ilta hyvän viinin ja ruoan seurassa vierähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 20:57

Maaninen viinittelijä ehdottomasti, hik.